کد خبر: ۱۰۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اقدامی برای حوزه مهارت آموزی به دنبال شناسایی متخصصان حوزه‌های تولید محتوای الکترونیکی مهارتی است و در این باره از طرح‌های شبیه‌سازی در حوزه مهارت آموزی حمایت می‌کند.

به گزارش سازمان بسیج کارگری ، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  اولین جشنواره ملی محتوای الکترونیکی با طعم مهارت را برگزار کرده است که در این باره شناسایی نخبگان و متخصصان حوزه مهارت‌آموزی الکترونیکی و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات  ارتباطات در آموزش‌های مهارتی از اهداف آن است.

براساس این گزارش، طبق اعلام مسئولان سازمان، توسعه و ترویج تولید محتوای الکترونیکی مهارتی، توانمندسازی و ترغیب مدیران، مربیان و کارآموزان به استفاده از مهارت‌آموزی الکترونیکی در بخش دولتی و خصوصی در کنار استفاده از شبیه‌سازی‌های دو بعدی و سه بعدی از دیگر اهداف جشنواره است.

به همین مناسبت فردا مراسم اختتامیه این جشنواره در محل سازمان شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود که در مجموع 341 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود که از این تعداد 21 محتوای الکترونیکی به عنوان آثار برتر برگزیده شده است.

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره محتوای الکترونیکی با طعم مهارت با حضور معاون رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور همراه خواهد بود.

 مسابقه ویژه مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد نیز در چهار مرحله تا خرداد ماه سال 1396 برگزار خواهد شد که رحمت‌الله رحمتی قائم مقام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ریاست شورای راهبردی این مسابقات را عهده‌دار است.

ایجاد انگیزه، رقابت سالم، شور و نشاط و شناسایی مدیران خلاق و برتر آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و استفاده از ایده‌های برتر مدیران بخش خصوصی از اهداف این مسابقه خواهد بود.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: