شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
جانشین سازمان بسیج علمی استان فارس :
حسین پناهی جانشین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس گفت : با انعقاد تفاهم همکاری دانشگاه آزاد و سازمان بسیج علمی در حاشیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری زمینه همکاری ها بیش از پیش فراهم شد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، حسین پناهی با اشاره به انعقاد تفاهم همکاری ما بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی اظهار داشت : با توجه به عزم راسخ مسئولین سازمان بسیج علمی و دانشگاه آزاد در خصوص همکاری های علمی ، زمینه تعامل در بسیاری از زمینه ها بیش از پیش فراهم شده است .

وی افزود : در حاشیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری توافق نامه ای نیز بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان بسجی علمی به امضا رسید که این امر نیز به توسعه و گسترش سطوح همکاری های دوجانبه در زمینه های علم و فناوری و استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سهت افزاری کمک شایانی می کند .

وی با بیان اینکه پیش از این نیز تعامل و همکاری ها مناسبی بین سازمان بسیج علمی استان فارس ، دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد ملی نخبگان استان برقرار بوده است ، خاطر نشان کرد : سازمان بسیج علمی استان فارس در زمینه پیشبرد علم و فناوری و حمایت از طرح های دانش بنیان حاضر به همکاری با تمامی نهادهای علمی می باشد که این تعاملات در سال آینده با قوت بیشتری انجام می شود .


نام:
ایمیل:
* نظر: