پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
حجت الاسلام و المسلمین محمدی :
حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیه الله الاعظم (عج) شیراز در خصوص همدلی و همزبانی در جلسه هم اندیشی صادقین فرمودند : یکی از کارهای که باعث بوجود آمدن همدلی در بین نیروهای مسلح می گردد تقوا است.

جلسه هم اندیشی صادقین با  قرائت زیارت عاشورا شروع  و بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه  ناحیه بقیه الله الاعظم (عج) شیراز در خصوص همدلی و همزبانی بیان داشتند : یکی از کارهای که باعث بوجود آمدن همدلی در بین نیروهای مسلح می گردد تقوا است و اگر تقوا در کنار نظم آورده شود باعث به کمال رسیدن انسان         می گردد و حضرت امام خمینی (ره) یکی از کسانی بود که تقوا و نظم را کنار هم آورد .

در ادامه جلسهسرهنگ حسینی مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه بقیه الله الاعظم (عج) شیراز گفت : وجود همدلی وهم زبانی عمیق درمیان مدیران ومسئولان وکارکنان در بخش ها و واحدهای مختلف سازمان می باشد. "همدلی"یکدل و یکرنگ بودن وهم نیت بودن مدیران وکارکنان که نمادی از راستی، صداقت وانسجام فکری وذهنی آنان است ،زیر بنای "هم زبانی" که خود، همسویی وهمراه بودن در کنش ها و واکنش ها ورفتار سازمانی یکپارچه ومنسجم را در مقام عمل واجرا به منصة ظهور می رساند ، محسوب می شود. همدلی وهم زبانی می تواند در یک سازمان مدیریتی، روح پویایی،نشاط وخلاقیت را در نظام افزایش داده، مانع از تعارض های منفی ومخرب شود. همدلی وهمزبانی،در عین حال، تجلی حاکمیت معنویت واخلاق در روابط سازمانی و حاکی ازپویا بودن فرهنگ سازمانی است.

در ادامه دیگر همکاران در این خصوص دیدگاه و نظرات خود را بیان نمودند 
نام:
ایمیل:
* نظر: