پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مرادی:
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مرادی در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان شیراز سپاه ناحیه بقیةا...(عج) بیان داشتند:امروزه آسیب های اجتماعی به عنوان یک تهدید جدی سلامت کودکان و نوجوانان وجوانان را با خطر مواجه ساخته است.

اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان شیراز ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله الاعظم (عج) شیراز در سالن شهید اسلامی نسب برگزار گردید.حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مرادی به عنوان رییس مجمع در این اجلاس اظهار داشتند:امروزه آسیب های اجتماعی به عنوان یک تهدید جدی سلامت کودکان و نوجوانان وجوانان را با خطر مواجه ساخته است. رشد شهرنشینی، پیدایش جامعه توده وار یا گسترده، برخورد و تضاد میان هنجارها، از هم پاشیدگی روابط متقابل بین افراد، تأثیر گروه همسال و... توجه به آسیب های اجتماعی را امری اجتناب ناپذیر ساخته است. اگرچه آسیب های اجتماعی می تواند بسیار گسترده باشد لیکن می توان مسائلی از قبیل اعتیاد، فرار از خانه، خشونت، انزوای اجتماعی، ناهنجاری های رفتاری، سرقت و کودک آزاری را از جمله نتایج آسیب های اجتماعی عصر حاضر تلقی کرد.

در ادامه سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز به عنوان نائب رییس مجمع  در خصوص اصلاح محیط خانواده بیان داشتند: برای سالم سازی محیط پرورش جوانان، خانواده ها باید اصلاح را از خود شروع کنند. به عبارتی بزرگترها، اول باید خود را اصلاح و عیوب خویش را برطرف نمایند تا بتوانند به عنوان الگوی قابل قبول جوانان مطرح شوند. نمی شود که بزرگترها خود را آلوده به انواع زشتی ها و گناهان بکنند و آنگاه انتظار داشته باشند که فقط با موعظه و نصیحت موفق به هدایت جوانان شوند


نام:
ایمیل:
* نظر: