کد خبر: ۱۰۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
كارشناس مسئول امور اداري بازنشستگان آموزش و پرورش فارس:
كارشناس مسئول امور اداري بازنشستگان آموزش و پرورش فارس گفت: سنوات خدمت غیر رسمی فرهنگیان شاغل بر اساس ضوابط و مقررات احتساب سنوات می گردد و این دسته از همکاران برای تعیین بدهی کسورات این سنوات تا پایان اسفند 95 مهلت دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ، محمد علیان غیاثی گفت: بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع، با توجه به تفاهم نامه توسعه همکاری مابین صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت آموزش و پرورش، به تمامی همکاران شاغل در استان فارس اعلام می گردد تا نسبت به تعیین بدهی کسورات سنوات خدمت  غیر رسمی خود ، شامل: خدمت زیر پرچم، حق التدریس تمام و قت ، دوران تحصیل در مراکز تربیت معلم، دانش سرا  و ... تا قبل از پایان سال 95 اقدام نمایند.

كارشناس مسئول امور اداري بازنشستگان آموزش و پرورش فارس  گفت: این اقدام تا قبل از دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری ضروری است و هر گونه تاخیر در اقدام و تضییع حق ،متوجه ذی نفع خواهد بود.

غیاثی افزود: در این راستا ادارات بر اساس اخذ درخواست فرد محاسبات  را انجام  داده و سپس افراد مشمول می توانند نسبت به پرداخت بدهی تعیین شده  اقدام می نمایند.

وی تاکید کرد: همکاران مشمول این دستورالعمل لازم است تا پایان اسفند ماه 95  با مراجعه به امور اداری اداره  محل خدمت خود  نسبت به  درخواست احتساب و پرداخت بدهی  تعیین شده  اقدام نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر: