آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
در راستای محرومیت زدایی صورت می گیرد:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از اعزام گروه جهادی بسیجیان انصارالمهدی سپاه ثارالله متشکل از60نفر بسیجی درراستای محرومیت زدایی به یکی از روستاهای محروم شهرستان خفرخبرداد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله، ابوذر اسدی مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه ثارالله شیراز دراین باره گفت:گروه جهادی بسیجیان انصارالمهدی وابسته به حوزه امام حسن مجتبی (ع) سپاه ثارالله طی امسال برای دومین بار در راستای محرومیت زدایی فعالیت نموده که در آخرین روزهای پایانی سال به منظور محرومیت زدایی از روستای طغر شهرستان خفر 22اسفندماه در قالب یک گروه جهادی 60نفره  متشکل از 5روحانی و3استادکار اعزام می شوند.
اسدی با بیان اینکه این گروه جهادی با حمایت وپشتیبانی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله طی 8روز به کارهای عمرانی وآبادانی این روستا می پردازندگفت:ساخت مسجد وسرویش بهداشتی ،ساخت غسالخانه ودیوار قبرستان روستا وتوزیع غذا در بین محرومین از اقدامات عمرانی این گروه می باشد که دراین راستا 3استادکار این گروه جهادی را همراهی می نمایند.

وی با بیان اینکه در کنار کارهای عمرانی ، فعالیت  های فرهنگی هم برای اهالی روستا برنامه ریزی شده است گفت: طرح تربیتی خانه به خانه با حضور 5روحانی ، برنامه های فرهنگی ویژه دانش اموزان روستا ،اجرای مسابقات از دیگر برنامه هاست .

وی با اشاره به اینکه ظرفیت گروه های جهادی بسیج بستری برای رفع بخشی از محرومیت زدایی در جامعه است گفت:بسیج بدون هیچ چشم داشتی درحد بضاعت به محرومیت زدایی برای خدمت به مردم می پردازد، که دراین رآستا گروه های جهادی با اقدامی خودجوش ضمن شناسایی مناطق محروم برای خدمت رسانی به مردم اقدام می نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: