کد خبر: ۱۰۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز خبر داد: رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجرفارس با موفقیت در شمال غرب شیراز برگزار شد.
وی گفت: در این رزمایش که متشکل از سه گردان بیت المقدس وگردان کوثر(س)  برگزار شد بسیجیان عزیز به اجرای برنامه ها شامل استقرار،تکرار و تمرین،برگزاری رزمایش،پیاده روی شبانه،جهت یابی و ضد استقرار به مدت 48ساعت پرداختند.
وی بیان داشت: در این رزمایش گردان بیت المقدس با اجرای برنامه های تاکتیکی کمین و ضد کمین،پیاده روی شبانه جهت یابی در شب بوسیله ستارگان و گردان امام علی(ع)با اجرای برنامه اغتشاش و ضد اغتشاش و گردان حضرت کوثر(س)تمرین برنامه امداد و نجات در حوادث به ایفای ماموریت های محوله با موفقیت پرداختند.
وی خاطر نشان نمود:رزمایش شهدای مدافع حرم دو گردان بیت المقدس و امام علی (ع)در اردوگاه شهید دستغیب(ره)پادگاه احمدبن موسی(ع)منطقه عمومی شهر صدرا و رزمایش گردان کوثر(س)خواهران در نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان در تاریخ19و20اسفندماه برگزار شد.
سرهنگ حسینی افزود:در این رزمایش حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت شهر شیرازو حجت الاسلام خادم امام جمعه منطقه دراک  با حضور در منطقه رزمایش و عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت بسیجیان عزیز در سخنانی بعد از اقامه نماز فریضتین ظهر و عصر و مغرب و عشاء در خصوص اهمیت جهاد در اسلام و اجر و مزد آن از دیدگاه آیات و روایات پرداختند.
وی هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان های بسیج و انس و الفت در بین بسیجیان دانست و افزود: برگزاری این گونه رزمایش ها باعث انسجام و مودت بیشتر در بین بسیجیان می شود و در کنار آن  عملکردها و نقاط قوت و ضعف گردان های بسیج نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
ور در پایان از عموم بسیجیان همیشه در صحنه،فرماندهی محترم سپاه فجر فارس سردار غیاثی،فرماندهی محترم پادگان احمدبن موسی(ع)شیراز،ائمه جمعه و جماعات شمال غرب شیراز،خبرگزاری ها ،صدا وسیما و همه عزیزانی که در برپائی رزمایش  شهدای مدافع حرم همکاری نمودنند تقدیر و تشکر نمود
نام:
ایمیل:
* نظر: