پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
فارس
مسابقات علمی پایا در مقطع ششم تا دهم در محل حوزه بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) زرقان در سطح بخش این شهر هم اکنون در حال برگزاری است.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، مسابقات علمی پایا در مقطع ششم  تا دهم در محل حوزه بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) زرقان در سطح بخش این شهر هم اکنون در حال برگزاری است.

گفتنی است،برگزاری مسابقات لیگ علمی پایا،در صدد ایجاد فضای سالم در قالب گروه های کوچک دانش آموزی است تا زمینه ساز بستری برای ایجاد تفکر جمعی و خلاق، ابداع و نوآوری و تجزیه و تحلیل در عرصه های مختلف علوم باشد.

بر اساس این گزارش،این گونه مسابقات علمی که به صورت گروهی برگزار می شود،دانش آموزان انجام فعالیت گروهی را می آموزند و برای زندگی همراه با عدالت اجتماعی و وظایف دشوار زندگی گروهی در آینده آماده می شوند.

مسابقات لیگ علمی پایا به عنوان یک برنامه استانی در قالب چند تیم و با حضور دانش آموزان در مقطع ششم تا دهم بخش در محل حوزه بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) زرقان در سطح بخش این شهر هم اکنون در حال برگزاری است که نتایج آن طی چند روز آینده توسط این حوزه اعلام میشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: