شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
امام جمعه موقت شیراز:
امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر ضرورت خرید کالای تولید ایران با هدف حمایت از صنایع و ایجاد شغل در کشور گفت: ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل زمینه ساز رویکرد حداکثری مردم به خرید این کالاها خواهد بود.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری ایرنا ،حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه نماز جمعه شیراز افزود: تولیدکنندگان باید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و آن گاه انتظار داشته باشند که مردم تنها از کالاهای داخلی استفاده کنند.
امام جمعه موقت شیراز در ادامه توجه مسئولان استان و کشور به احیای دریاچه ها و تالاب های استان فارس که در اثر خشکسالی با مشکل جدی کم آبی روبرو هستند، اظهار کرد: انتظار است همچنانکه ظرفیت های کشور برای احیای دریاچه ارومیه به کار گرفته شده است، تلاش جدی و عملی برای بازگرداندن حیات به دریاچه های فارس نیز صورت گیرد و بودجه مشخصی در این زمینه درنظر گرفته شود.
رضوی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود صدور حکم دادگاهی در لوکزامبورگ در زمینه توقیف یک میلیارد و 600 میلیون دلار از اموال ایران به نفع آمریکا را محکوم کرد و اقدام های حقوقی و دیپلماتیک جدی در سطح بین المللی را برای توقف اجرای این حکم را خواستار شد.
وی اظهار کرد: این اقدام باری دیگر نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست.
امام جمعه موقت شیراز در ادامه با اشاره به اعزام دانش آموزان و گروه هایی از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: ابتکار راه اندازی راهیان نور از آنجا که طبقات مختلف جامعه را با رشادت ها و تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا می کند، ابتکار ارزشمندی است که باید از این فرصت برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: