آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: 80 هزار نفر از اقشار مختلف فارس به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.
آئین اعزام دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی شیراز به سرزمین های راهیان نور با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس برگزار شد.


سردار گزنی در حاشیه این آئین با بیان اینکه هشتاد هزار نفر از اقشار مختلف استان فارس به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند، گفت: در سال جاری دانش آموزان با حضور چهل و پنج هزار نفری و دانشجویان با حضور هفت هزار نفری دو قشر تاثیرگذار و  آینده ساز کشور هستند که حضور گسترده ای در اردوهای راهیان نور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور یک حرکت موثر در راستای جلوگیری از تحریف حقایق دفاع مقدس است، گفت: دانشجویان بعنوان یک قشر تاثیرگذار در جامعه طِی سفرهای راهیان نور علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با سیرۀ شهدا، شهدای شاخص و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می شوند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر افزود: در سال جاری دوره های تخصصی و آموزشی برای خادمان شهدا و راویان دفاع مقدس برگزار شده و آنان در اردوهای راهیان نور در کنار دانش آموزان و دانشجویان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نظیر شلمچه، اروندکنار، طلائیه و هویزه، برنامه ها و مسابقات فرهنگی در حاشیه سفرهای راهیان نور با حضور دانشجویان برگزار می شوند.


سردار گزنی با اشاره به استقبال گسترده مردم مومن استان فارس از اردوهای راهیان نور، تاکید کرد: دانشجویان زیارت با معرفت را در زمان حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس مدنظر قرار دهند و اگر این نکته محقق شود دست پُر به زادگاه خود باز خواهند گشت.

جانشن فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه اعزام های راهیان نور تا بیستم فرودین سال آینده ادامه خواهند داشت، خاطرنشان کرد: همزمان ایام نوروز علاوه بر اعزام های راهیان نور، بسیاری از مردم مومن استان فارس همانند سال های گذشته بصورت خودجوش و با وسایل نقلیه شخصی در سرزمین های راهیان نور حضور خواهند یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: