کد خبر: ۱۰۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
در دوره توانمندسازی اساتید بسیجی دانشگاه‌های نی‌ریز مطرح شد؛
عضو کمیته تحلیل و بررسی بسیج اساتید فارس گفت: دشمن بعد از جنگ تحمیلی با اتهامات واهی به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آورد تا بتواند با فشار، ناکارآمدی نظام را نشان داده و ایران را به تسلیم وادارد.

به گزارش اساتید فارس، غلامرضا صفرپور در دوره توانمندسازی اساتید بسیجی دانشگاه‌های نی‌ریز به بررسی توطئه‌های دشمن و جنگ نرم پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی از نظام بین‌الملل با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به پیروزی رسید که جهان ازنظر سیاسی جهان بین دو قطب قدرت شرق و غرب و ازنظر فرهنگی نیز در دو مکتب کمونیسم و لیبرالیسم تقسیم‌شده بود.

وی با بیان اینکه همین امر باعث دشمنی غرب با جمهوری اسلامی‌شده بود، افزود: دشمن در ابتدا سعی کرد انقلاب اسلامی ایران را با توجه به تجربیاتی که از تحولات سیاسی ایران در نهضت‌های مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت داشتند، با حمایت از روشنفکران غرب‌گرا منحرف کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها نیز با کنار آمدن با دولت موقت و گروه‌های لیبرال مسلک قرار بود انقلاب اسلامی را ازنظر مسیر اصلی خود منحرف کند.

صفرپور بیان داشت: دشمن بعد از تصرف جاسوس خانه امریکا و ناامیدی غرب از این توطئه، دشمن به حمایت از گروهک‌های معاند، درگیری در کردستان، ترور شخصیت‌ها، حمله به طبس، کودتای نوژه و چراغ سبز نشان دادن به صدام به جنگ سخت با ایران اسلامی رو آورد.

وی گفت: دشمن بعد از جنگ تحمیلی با اتهامات واهی از قبیل اینکه «ایران به دنبال سلاح اتمی و موشکی است»، «ایران ناقض حقوق بشر و حامی تروریست است» به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آوردد تا بتواند با فشار، حرکت رو به رشد کشور بعد از جنگ تحمیلی را کُند کرده و ناکارآمدی نظام را نشان داده و ایران را به تسلیم وادارد و در زمان دولت دموکراتیک اوباما بتواند با مذاکره و دیپلماسی چهار برجام به ایران تحمیل کند.

عضو کمیته تحلیل و بررسی بسیج اساتید فارس با بررسی توطئه‌های دشمن، جنگ نرم و علل روی آوردن آمریکا به تهدید نرم و اهداف آن و راه‌های مقابله با آن بیان داشت: اساتید بسیجی به‌عنوان فرماندهان عرصه جنگ نرم باید دانشجویان را به‌عنوان افسران این عرصه برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمن آماده کرده و تلاش شود در انتخابات آینده شاهد حضور حداکثری ملت ایران مثل همیشه در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این فعال سیاسی با تصریح بر این موضوع که ملت فهیم ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان داخلی و خارجی دادند، خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران مجدداً با حضور در پای صندوق‌های رأی در اردیبهشت 96 با تأسی از مقام معظم رهبری عملاً تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمن را خنثی می‌کنند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: