گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
مهندس زارع خفری، فرماندار سپیدان:
زارع خفری فرماندار سپیدان در رزمایش بزرگ مدافعان حرم اظهار داشت: بسیج پدیده قرن و خار چشم دشمنان ایران دیروز،امروز و فردا خواهد بود
به گزارش تنویر سپیدان، رزمایش بزرگ مدافعان حرم باحضور شبیر زارع خفری فرماندار ، سرهنگ خواست خدایی معاون هماهنگ کننده لشکرمردمی ۱۹فجراستان فارس، سرهنگ رستمی فرمانده سپاه وجمعی ازمسئولین وبیسجیان شهرستان در پادگان شهید اعتمادی سپیدان برگزار شد.
زارع خفری در این رزمایش ضمن دورد برروح طیبه شهدا وامام شهدا وآرزوی سلامتی برای رهبرمعظم انقلاب وهمچنین آرزوی توفیق برای دولتمردان خدمتگذار فرازی از بیانات بنیان گذار انقلاب اسلامی را درمورد شهدا ،اسرا وجانبازان بدین شرح بیان نمود:ما را چه رسد که با این قلم‌های شکسته و بیان‌های نارسا در وصف شهیدان و جانبازان و مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده و یا سلامت خویش را از دست داده‌اند یا به دست دشمنان اسلام اسیر شده‌اند مطلبی نوشته یا سخنی بگوییم.

بسیج شجره طیبه ودرخت تناور وپرثمری است که شکوفه های  آن بوی بهار وصل وطراوت یقین وحدیث عشق می دهد.من همواره به خلوص وصفای بسیجیان غبطه میخورم وازخدا می خواهم با بسیجیان محشورم گرداند چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجیم.

فرماندار سپیدان در ادامه افزود؛ فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری نیز در مورد بسیج می فرمایند:مطمئن باشید اگر حضور بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود. تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است.

در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است.زارع خفری در ادامه صحبت از بسیج را سخت دانست وافزود؛ زبان ارکن و بیان قاصر است زمانی که صحبت از بسیج میشود اما برحسب تکلیف آب دریا را اگر نتوان کشید پس به قدر سنگی باید چشید.
وی بسیج را یادگار ماندگار امام راحل ومایه شرمندگی دشمنان ایران اسلامی دانست وتصریح کرد؛ بسیج پدیده قرن وخار چشم دشمنان ایران دیروز، امروز وفردا خواهد بود.

فرماندار سپیدان با اشاره به حماسه آفرینی بسیجیان در جنگ تحمیلی اظهار داشت:زمانی که استکبار جهانی آمریکای جنایتکار وسرسپردگی صدام پلید به خیال خام خود قصد داشتند ظرف چند روز تهران را به اشغال خود درآورد و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تا دندان مسلح و با انواع سلاح های مخرب وشیمایی از هرگونه جنایت انسانی حتی درمورد نیروهای خودی ابایی نداشتند، بسبج همچون موج خروشان به فرمان فرمانده کل قوا دست به دست سپاه وارتش حماسه آفریند ونقش های ماندگار وجاودان خلق نمودند و ثابت کردند آنگاه که امام وامت همدل وهم زبان وهم راه باشند با ایمان به خدا وتوکل برخدا اعجاز می کنندهمانگونه که دنیای شرق وغرب دیدند که چگونه قدرت بسیج توانست پاسخ دندان شکنی به آنها در عرصه های پیکار بدهد.

زارع خفری بسیج را اوج ایثارو خلق شکفتی ها ورهروان صادق امام حسین (ع)برشمرد واضافه کرد؛بسیج یعنی قدرت آهنین وعزم راسخ، عزت وشرف هرایرانی است.

رئیس ستاد انتخابات سپیدان با اشاره به زمان برگزاری انتخابات بیان داشت:انتخابات نوعی حق ناس وامانت است که در راستای اعتماد مردم می بایست امانتدار خوبی باشیم وتلاش نماییم مردم با شور ونشاط در انتخابات حضور یابند که این خواست رهبرمعظم انقلاب است ومی بایست فرامین مقام عظمای ولایت را محقق کنیم.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر: