کد خبر: ۱۰۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
در چهارمین جشنواره ملی سالانه
چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکتهای ایران TOPEX برگزار و از برگزیده‌ها تجلیل شد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری  به نقل از صدا و سیما؛ در این همایش که با حضور مقامات کشوری و لشکری و مدیران صنعتی و تجاری در سالن همایش هتل المپیک تهران روز شنبه 14 اسفند 1395 برگزار شد، از جمعی از شرکتها و سازمانها تقدیر ویژه به عمل آمد و شرکتهای برتر سال 95 در مراسم خاصی در گروههای ویژه صنعتی معرفی شده و تقدیر شدند.
در این مراسم امیر سرتیپ احمد دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، دریادار شایگان نماینده دریادار دکتر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، مهندس علوی مشاور وزیر اطلاعات ، حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده دبیر کل بنیاد قرآنی کشور ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ملبوبی ، رئیس انجمن دوستی ایران و کانادا ، سرهنگ پاشا پور رئیس سازمان ایثارگران ارتش حضور داشتند. 
همچنین عسگرزاده مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان ، بهروز فروتن کار آفرین نمونه و پیش‌کسوت، مهندس سینا سنجری رئیس انجمن مفاخر صنعتی ایران و دبیر جشنواره برترین شرکتهای ایران و جمعی از مدیران وزارتخانه های مسئول و مرتبط حضور یافتند و جمعی از ایشان به ایراد سخنرانی در باره اهمیت حمایت از تولید ملی و شرکتهای داخلی پرداختند.
در این مراسم سینا سنجری دبیر دایمی جشنواره ملی سالانه برترین شرکتهای ایران و رییس انجمن مفاخر صنعتی ایران بر اهمیت فرهنگ تکریم تفکر تولیدی و حمایت همه جانبه از شرکتهای ایرانی تاکید کرد.
وی با تقدیر از عزم دولت و مجلس برای ایجاد اشتغال، به پیگیری مسایل و مشکلات شرکت ها در دولت ، مجلس و قوه قضاییه برای دستیابی به اهداف کلان نظام در راستای اصل ارزشمند اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
در این مراسم و در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاودهای شرکتها برتر ایرانی ، شرکتهای برتر سال 1395 که توسط کمیته ارزیابی چهارمین دوره جشنواره انتخاب شده‌اند و به عنوان برترین شرکتهای سال در گروههای مختلف تخصصی معرفی و تقدیر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: