کد خبر: ۱۰۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
مدیرعامل اتحادیه تعاونی استانی سهام عدالت
مدیرعامل اتحادیه تعاونی استانی سهام عدالت با بیان اینکه تعاونی‌های سهام عدالت در جریان آزادسازی آن به طور کامل حذف شده‌اند، گفت: دولت با اهداف سیاسی و نمایشی اقدام به نمایش دارایی‌های سهام عدالت می‌کند.

به گزارش«بیکافارس» از سازمان بسیج کارگری کشور، جلال مرادی ، در پاسخ به این سوال که آزادسازی سهام عدالت در سال آینده محقق خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: دولت با توجه به فضای سیاسی اقدامات نمایشی با سهام عدالت انجام می‌دهد.

وی افزود: با وجود اینکه تعاونی‌های سهام عدالت حذف شده‌اند، اما حاضریم در کمیسیون‌ها و نشست‌ها دولت مشورت دهیم، اما دولت چنین انگیزه‌ای ندارد.

مرادی با اشاره به اقدام اخیر دولت در نمایش سهام عدالت، گفت: برخی از مردم با وجود داشتن برگه‌های سهام عدالت اطلاعات خود را در سایت دریافت نکردند و ایرادات آن کم کم مشخص خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی استانی سهام عدالت کرمانشاه با اعلام اینکه اهداف دولت سیاسی بوده و فعلاً سهامی به مردم داده نمی‌شود، گفت: این اقدام نمایشی و نشان دادن برگه‌ها از راه دور در آستانه انتخابات به مردم است و فعلاً هیچ خاصیتی برای مردم ندارد.

وی گفت: گفته‌اند که در سال آینده سهام را آزاد خواهیم کرد و معلوم نیست که چه وعده‌های دیگری در آستانه  انتخابات به مردم بدهند.

هم اکنون دولت اقدام به نمایش دارایی‌های سهام عدالت به مردم می‌کند در حالی که پیام‌هایی مبنی بر واریز  نیمی از مبلغ اسمی آن یعنی 500 هزار تومان نیز نمایش داده می‌شود.

پیش از این خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه اطلاعاتی را درباره سهام عدالت منتشر کرده بود که نشان می‌داد تنها نیمی از سهام عدالتی که به مردم وعده شده بود آزاد خواهد شد. 

یک منبع مطلع با اعلام این خبر که 50 درصد ارزش اسمی سهام عدالت به دلیل عدم تسویه کامل بدهی‌ها از محل سود سهام، آزاد خواهد شد، درباره جزئیات تعداد مشمولان و نحوه پرداخت مطالبات توضیحات دقیق و شفافی ارائه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: