آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان یانکه دشمن به دنبال نا امید کردن جوانان کشور است گفت: در مکتب و سیره معصومین، جوان مومن مسلمان نباید ناامید شود.

داوود گودرزی درهمایش انقلابیون جوان استان فارس که در کانال کمیل (مرز چزابه) برگزار شد اظهار داشت: دشمن به دنبال نا امید کردن جوانان کشور است اما در مکتب و سیره معصومین، جوان مومن مسلمان حق سرسوزنی ناامید شدن ندارد.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ حضور مردم در صحنه باعث پیروزی شد افزود: هم اکنون باید همه  ما به فکر مشکلات جامعه باشیم و به دنبال راهکار برای حل این مشکلات باشیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: دانشجویان باید در این فضاها به فکر مشکلات کشور هم باشد و با هم اندیشی راه حلی برای مشکلات کشور پیدا کنند.

گودرزی با اشاره به اینکه دانشجو باید سیاسی باشد، تصریح کرد: سیاسی بودن به این معنا که نه حرفی را به راحتی رد کند و نه بپذیرد و پس از بررسی حرف ها، تصمیم بگیرید.

وی با اشاره به ویژگی های دانشجوی انقلابی گفت: جوان انقلابی برای انقلابی گری درست باید چند گام مهم بردارد که قبول کردن اهداف و آرمان های انقلاب، تلاش برای تحقق آن ها، قبول داشتن استقلال کشور، حساس بودن نسبت به دشمن، تقوای الهی و سیاسی و قبول داشتن قانون اساسی از جمله این گام ها است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اسلام ما را اجتماعی بار می آورد و باید نسبت به جریان ها و مسایل احساس مسئولیت کرد ادامه داد: در بسیج دانشجویی بررسی آسیب های اجتماعی در جامعه، تلاش برای برطرف کردن آن ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

 
نام:
ایمیل:
* نظر: