چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
سردار یدالهی در یادواره شهدای سروستان:
مشاور فرمانده کل سپاه گفت:امروزه هر جا نامی از اسلام برده می شود با نام شهید همراه است و شهدا پرچمدار اسلام در جای جای جهان هستند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،همزمان با روز شهدا، یادواره سردارن و 220 شهید بصیر و ولایتمدار سروستان و گروه توپخانه 56 حضرت یونس(ع) و همچنین شهدای مدافع حرم با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین و جمع کثیری از مردم ولایتمدار و شهید پرور سروستان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با مداحی، روایتگری و همچنین شعر خوانی هادی فردوسی؛ شاعر پرآوازه سروستانی همراه بود، سردار یداللهی یکی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سخنانی ضمن تقدیر از خانواده های معزز شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم تاکید کرد: استاد شهدا قرآن، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام بودند و شما خانواده های شهدا باید به خود و شهدایتان افتخار کنید.

وی همچنین افزود: امروزه هر جا نامی از اسلام برده می شود با نام شهید همراه است و شهدا پرچمدار اسلام در جای جای جهان هستند.

سردار یداللهی ضمن تقدیر از استقبال بی نظیر مردم ولایتمدار و شهید پرور سروستان از مجالس و محافل شهدا گفت: هیچکس از محفل شهدا خسته نمی شود و همه با جان و دل به سخنرانی ها و راوی گری ها درمورد شهدا  گوش می دهند زیرا این محافل مخصوص صدیقین یا همان شهداست.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: این روزها نه تنها انقلابیون بلکه افراد عادی نیز دوست دارند نام خودشان و خانواده شان را به نام شهید پیوند دهند و افتخار می کنند که بگویند در خویشاوندی آنها کسی به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به شجاعت بی مثال شهدا در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم، گفت: اگر روزی به ما می گفتند که کربلا آزاد می شود آن را امری محال می دانستیم اما امروز به واسطه رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم می توانیم ادعا کنیم که به حول و قوه الهی هر چه زودتر قدس شریف را نیز از دست دژخیمان رژیم منحوس، جعلی و کودک کش صهیونیستی آزاد خواهیم کرد و لازمه این کار؛ ایمان بخدا، ولایتمداری، وحدت کلمه و تلاش و جهاد و مقاومت و ایستادگی در مقابل سختی ها و بصیرت افزایی است.

تجلیل از خانوده معظم شهدا و دعا برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و سلامتی و طول عمر باعزت رهبر فرزانه انقلاب، پایان بخش این مراسم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: