آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مسئول بسیج دانشجویی فارس در گردهمایی انقلابیون جوان فارس:
مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: اگر امروز شهدا بودند با کسانی که خستگان و پشیمان شدگان از انقلاب هستند عهد و پیمان خود را می شکستند.

اسماعیل قزل سفلی در گردهمایی 1200 نفری انقلابیون جوان استان فارس که در یادمان علقمه خرمشهر برگزار شد اظهار داشت: بچه های جزیره مجنون مثل یک شمع سوختند تا اندیشه ی انقلاب اسلامی برای نسل ما و آیندگان باقی بماند و امروز ما با وارث شهدایی همچون علم الهدای،حسن باقری،خانمیرزا استواری و علی اکبر پیرویان هایی هستیم که جان خود را کف دست قرار دادند تا امروز انقلاب دست ما باشد.
وی با بیان اینکه نهر علقمه محل شهادت عباس ابن علی است افزود: ما امروز مثل عباس ابن علی ها هم داریم که شهید عباس آبیاری یکی از آن ها بوده و سال گذشته در بین الحرمین با عباس ابن علی عهد و پیمان بست تا اگر مدافع حرم نشود آب را بر خود حرام کند.

مسئول مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه امروز متاسفانه در کشور دوقطبی اشرافی گری و انقلابی گری را داریم تصریح کرد:  امروز منفعت در مقابل انقلاب ایستاده است و متاسفانه برخی از مسئولان همسو با جریان فکری استکبار به گونه ای عمل می کنند که انقلاب امام به فراموشی سپرده شده است.

قزل سفلی ادامه داد: اگر شهدا امروز بودند به حتم اجازه نمی دادند مکتب امام که برگرفته از عقلانیت، عدالت و معنویت بود تحریف شده به دست ما برسد و با کسانی که خستگان و پشیمان از انقلاب هستند عهد و پیمان خود را می شکستند.
وی منطقی مستحکم،عزمی پولادین و مجاهدت همراه با بصیرت را سه خواسته شهدا از ما عنوان و خاطرنشان کرد: اگر شهدای ما امروز بودند نمی گذاشتند دشمن بزک شده را به ما قالب کنند و بصیرت شهدا در حد اعلا بود.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: برای انقلاب خون های زیادی ریخته شده که ما بتوانیم در دانشگاه ها درس بخوانیم و انقلاب اسلامی به راحتی به دست ما نرسیده است .

قزل سفلی تصریح کرد: تنگه احدها و فتح خرمشهرهای زیادی در پیش داریم و امروز تنگه احد دانشجویان این مرز و بوم، دفاع از انقلاب اسلامی در دانشگاه ها است.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: