آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
رییس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی انقلابیون جوان فارس:
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دفاع مقدس، بصیرت یک ملت بود و جوان های دفاع مقدس در اوج مظلومیت، مردانه ایستادند گفت: بر روی همین عبارت"جوان انقلابی" بمانید.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در سومین گردهمایی 1000 نفری انقلابیون جوان استان فارس که در شلمچه برگزار شد اظهار داشت:جوانان در دوران دفاع مقدس راه صد ساله را در یک شب طی نکرده بلکه یک ساعته طی و عروج کردند.

وی افزود: درک صحیح از موقعیت، فهم دقیق و بصیرت عمیق یک ویژگی ناب بود که جوان های دفاع مقدس را به اینجا رساند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس، پول، درجه، ماشین، باغ، خانه و... نمی دادند بلکه هزاران رزمنده فهمیدند برای چه آمدند.

غیب پرور خطاب به دانشجویان گفت: شما به عنوان جوان مومن انقلابی که عنوان بسیار شایسته ای دارید باید این کلمه را به معنای واقعی درک کنید.

وی با بیان اینکه جوان های دفاع مقدس، با اوج مظلومیت مردانه ایستادند ادامه داد: دفاع مقدس بصیرت یک ملت مظلوم در زمانی بود که دشمنی های خصم به اوج خودش رسیده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: دشمن امروز ما از صدام به مراتب بدتر و خطرناک تر است و شدیدتر عمل می کند.

غیب پرور بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تهی کردن جوانان از دین اسلام است از این رو باید مراقب بود که دین را از ما نگیرند.

در این برنامه که با حضور دانشجویان دانشگاه های فارس در یادمان شلمچه برگزار شد، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس نیز حضور داشتند



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: