آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
گودرزی در گردهمایی انقلابیون جوان فارس:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: انقلابیون جوان هیچ انحصاری ندارد و هرکسی که در مسیر انقلاب است جزئی از انقلابیون جوان است مگر این که عده‌ای بخواهند در پازل دشمن بازی کنند و بخواهند ضربه بزنند.
داود گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی در دومین گردهمایی انقلابیون جوان استان فارس در منطقه عملیاتی طلائیه گفت: گردهمایی انقلابیون جوان که در این یکساله در استان های مختلف برگزار شده است در حال حاضر در مناطق عملیاتی جنوب کشور در حال برگزاری اختتامیه است.


گودرزی گفت: همه جوانان ایران، همه کسانی که آرمان ها و اهداف و ارزش ها را قبول دارند و قانون اساسی را به عنوان میثاق ملی قبول دارند و ولایت فقیه را بعنوان نائب امام زمان قبول دارند انقلابی هستند.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی افزود:  انقلابیون جوان هیچ انحصاری ندارد و هرکسی که در مسیر انقلاب است جزئی از انقلابیون جوان است مگر این که عده ای بخواهند در پازل دشمن بازی کنند و بخواهند ضربه بزنند.

گودرزی عدالت اجتماعی را جز اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی دانست و در ادامه گفت: انقلابیون جوان می خواهند به گذشته یک نگاه دقیق داشته باشند که نقاط ضعف و قوت کجاست و از آرمان ها و اهداف کدام ها محقق شده و کدام ها محقق نشده است. همچنین که آزادی، کرامت انسانی، استقلال، مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی از اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی است.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی ضمن بیان اینکه اگر فساد و تبعیضی وجود دارد را باید ببینیم و قدرت بین المللی، قدرت موشکی و هسته ای و... هم باید دید خاطرنشان کرد: فریب رسانه ها و ماهواره ها و کسانی که افکار عمومی را جهت می دهند نباید خورد و باید واقعیت را دید.

وی در ادامه بیان کرد:هیچ کشوری و ملتی به اهداف خود نرسیده اند جز اینکه یک عده ای فداکاری کرده اند و کار بعدی ما روشنگری برای مردم است به عنوان دانشجویان که قشر پیشرو و نخبه ایم  باید واقعیت ها را ببینیم و به مردم بگوییم و مسئولین در جمهوری اسلامی و همه دولت ها موظف اند پاسخگوی مردم باشند و امام راحل فرمودند مسئول در جمهوری اسلامی خودش را حاکم نداند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: دانشجو و جوان انقلابی شجاعت و جسارت را باید از شهدا درس بگیرد و یقه مسئولین را بگیرد و اجازه ندهند کار نکنند و به مردم دروغ بگویند.


گودرزی در پایان گفت: برای رشد و شکوفایی چیزی کم نداریم اما مدیریت انقلابی می خواهد، نگاه به داخل می خواهد نه اینکه کسی خودش را آویزان غرب و دولت های غربی کند و از داشته های خودش غافل بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر: