آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
توسط گروه جهادی انصارالمهدی بسیجیان؛
جهاد گران بسیجی سپاه ثارالله شیراز برای محرومیت‌زدایی و انجام فعالیت‌های عمرانی امروز در روستای سیل‌زده طغر در خفر شهرستان جهرم خدمات‌رسانی خود را آغاز کردند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،  جهاد گران بسیجی سپاه ثارالله شیراز برای محرومیت‌زدایی و انجام فعالیت‌های عمرانی امروز در روستای سیل‌زده طغر در خفر شهرستان جهرم خدمات‌رسانی خود را آغاز کردند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ثارالله گفت: تعداد این جهادگران بیش از50 نفر است که در قالب  گروه جهادی انصارالمهدی  حوزه امام حسن(ع) سپاه ثارالله  به روستای طغر خفر جهرم اعزام شده اند.

قاسم مومنی افزود: این جهادگران علاوه بر اجرای کار عمرانی برای اهالی روستا در زمینه فرهنگی در آنجا مشغول فعالیت می‌شوند.

مومنی بیان کرد: این روستا که بیش از نیم ساعت جاده خاکی وصعب‌العبوردارد بدون آنتن‌دهی تلفن همراه بوده و از سیل اخیر آسیب‌دیده و چندین نفر نیز ازروحانیون این گروه را همراهی می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله با بیان اینکه از امروز دوشنبه 23اسفندماه اجرای کار عمرانی این گروه جهادی که متشکل از بسیجیان خودجوش شروع شد اظهار داشت:طی هفت روز ساخت دیوار قبرستان وغسالخانه ومسجد از اهم فعالیت‌ها است.

وی گفت:این گروه با حمایت سپاه وخیران نیک اندیش،مصالح عمرانی ان تامین شده که چندین استاد کار روند ساخت وساز را انجام داده و 50نفر بسیجی کمک‌دهی به استادکاران را انجام می‌دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز نیز اظهار داشت:  سپاه ثارالله امسال برای دومین‌بار در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت کرده است.

ابوذر اسدی افزود: ساخت مسجد وسرویس بهداشتی،ساخت غسالخانه ودیوار قبرستان روستا،توزیع غذا در بین محرومین از اقدامات عمرانی این گروه است  که دراین راستا سه استادکار این گروه جهادی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در کنار کارهای عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی هم برای اهالی روستا برنامه‌ریزی شده است گفت: طرح تربیتی خانه به خانه با حضور پنج روحانی، برنامه‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان روستا و اجرای مسابقات از دیگر برنامه‌هاست .

اسدی با اشاره به اینکه ظرفیت گروه های جهادی بسیج بستری برای رفع بخشی از محرومیت‌زدایی در جامعه است گفت:بسیج بدون هیچ چشم داشتی درحد بضاعت به محرومیت‌زدایی برای خدمت به مردم می‌پردازد، که دراین راستا گروه‌های جهادی با اقدامی خودجوش علاوه بر شناسایی مناطق محروم برای خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: