کد خبر: ۱۰۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
پدر شهید مصطفی احمدی روشن در دبیرستان شهید بهشتی لامرد
نشست بصیرتی و روشنگری بسیج دانش آموزی دبیرستان های شهید بهشتی و تیزهوشان شهید دستغیب لامرد با سخنرانی پدر شهید مصطفی احمدی روشن، شهید هسته ای، برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، نشست بصیرتی و روشنگری بسیج دانش آموزی دبیرستان های شهید بهشتی و تیزهوشان شهید دستغیب لامرد با سخنرانی پدر شهید مصطفی احمدی روشن، شهید هسته ای، برگزار شد.

مصطفی احمدی روشن برای رهبرمعظم انقلاب، مرید خوبی بود

حاج رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی، ابراز داشت: شهدا به قدری بصیرت داشته اند که ندای ولی امر خود را کامل، به موقع و به شکل شایسته لبیک می گفتند و شهید مصطفی فیض شهادت را از روحیه خدامحوری عمیق، ولایت پذیری و خدمت به خلق به دست آورد. و این شهدا در دنیای امروز الگوی ما باید باشد.

مصطفی احمدی روشن برای رهبرمعظم انقلاب، مرید خوبی بود

پدر شهید مصطفی در جمع دانش آموزان و معلمین عنوان کرد: با شهادت شهدای هسته ای، هجم بالایی از دانشجویان و فرزندان انقلاب اسلامی به رشته فیزیک هسته ای تغییر رشته دادند و در جنبش «وال استریت» در 17 شهر امریکا از تصویر شهید احمدی روشن علیه دولتمردان ناکارآمد و نظام سرمایه داری آنان استفاده شد و این امر تازه ای بود و یک حرکت رو به جلو برای صنعت نوپای هسته ای ما بود.

وی گفت: «مصطفی» 32 ساله بود که به شهادت رسید اما از قریب 27 سالگی با استعداد و توان بالایی که داشت تعداد زیادی از قطعات سانتریفیوژ را وارد کشور کرد و بومی سازی کردند و این یعنی اقتصاد مقاومتی.

مصطفی احمدی روشن برای رهبرمعظم انقلاب، مرید خوبی بود

پدر شهید از جمله ویژگی های شاخص شهید مصطفی را اینگونه برای دانش آموزان و جمع حاضر برشمرد 1. فرزند خوبی برای خانواده اش بود. 2. مرید و سرباز خوبی برای ولی امر و رهبر معظم انقلاب بود. 3. بنده خوبی برای خداوند متعال و خدمتگذار مردم مملکتش بود.

در این نشست کتاب «من مادر مصطفی» توسط یکی از دانش آموزان معرفی و قسمت هایی از آن قرائت شد.

مصطفی احمدی روشن برای رهبرمعظم انقلاب، مرید خوبی بود

نام:
ایمیل:
* نظر: