گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کوثری؛ مسئول کانون فرهنگی هنری ولی عصر (عج) سپیدان:
علی کوثری مسئول کانون فرهنگی هنری ولی عصر(عج) سپیدان بیان داشت: تقویت روحیه انقلابی گری جوانان مهم ترین وظیفه امروزی ماست.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان پرس،علی کوثری مسئول قدیمی ترین کانون فرهنگی هنری شهرستان با اشاره به نقش مساجد در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: مسجد پایگاه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان و جایگاهی مذهبی و معنوی است که در همه اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان که هم اکنون مورد آماج غرب هستند، تاثیر می گذارد.

مسئول کانون فرهنگی هنری ولی عصر (عج) اردکان گفت: می توان با برنامه ریزی دقیق و شناسایی نقاط ضعف و قوت، با اجرای مراسمات متنوع دینی و مذهبی در قالب برنامه های مسجد محور، جوانان و نوجوانان بیشتری را در راستای آگاهی بخشی و همچنین دوری از هرگونه معضلات اجتماعی جذب و بکارگیری کرد.

مسئول کانون فرهنگی هنری ولی عصر (عج) اردکان افزود: فعالان کانون فرهنگی و هنری مسجد اردکان که اکثراً جوانان هستند خدمت به مردم در این جایگاه را افتخار خود می دانند و یکی از نقش و وظیفه مهمی که در امورات فرهنگی بر عهده می گیرند تلاش در خصوص تبیین دستاورد های انقلابی و اسلامی در عرصه های متعدد اجتماعی و … هستند.

وی به نقش و آثار حضور مردم و جوانان در مساجد اشاره و تصریح کرد: حضور در مساجد بر اخلاق، رفتار، ادب و نوع بینش انسان و رفتار وی در قبال بزرگترها و والدینش تاثیر می گذارد و این چشمه کوچکی از حضور فعال جوانان و نوجوانان در مساجد می باشد.

کوثری با تاکید بر برنامه های مسجد محور مسئولان فرهنگی و دیگر ارگان ها اظهار کرد: می توان با برنامه ریزی دقیق و شناسایی نقاط ضعف و قوت، با اجرای مراسمات متنوع دینی و مذهبی در قالب برنامه های مسجد محور، جوانان و نوجوانان بیشتری را در راستای آگاهی بخشی و همچنین دوری از هرگونه معضلات اجتماعی جذب و بکارگیری کرد.

مسئول کانون ولی عصر (عج) اردکان تقویت روحیه انقلابی گری، تعاون و همکاری را از دیگر اهداف و آثار کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: نظم در امور، روحیه مشورتی و همکاری و همچنین فعالیت و حضور مستمر در برنامه های فرهنگی و اجتماعی از دیگر اهدافی است که جوانان مساجد شهر اردکان آن را دنبال می کنند.

انتهای پیام/ با تشکر از مجتبی حجازی

 
نام:
ایمیل:
* نظر: