جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
سرگرد اکبری:
فرمانده سپاه سروستان گفت:ان شاءالله در سال جدید که بتوانیم در سایه سار تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا و در راستای توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی ،سهم بیشتری در تحقق آرمان های امام(ره)،انقلاب، شهدا و مقام عظمای ولایت داشته باشیم.

 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سرگرد پاسدار محمد علی اکبری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گفت:سال 95 که توسط مقام معظم رهبری،سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل  نامگذاری شد، به لطف خدا و به همت بسیجیان این خطه شهید پرور،توانستیم گام های هر چند کوچک در راستای تحقق شعار سال برداریم و امیدواریم که مجموع فعالیت های انجام شده مورد رضایت خداوند کریم و خشنودی آقا امام زمان(عج) و نایب برحقش،امام خامنه ای قرار گرفته باشد.

 وی در ادامه این مطلب افزود: دستاوردهای کم نظیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سروستان در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی و همچنین طرح های محرومیت زدایی و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم این شهرستان مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفت و در نهایت  منجر به قرار گرفتن شهرستان سروستان در جمع شهرستان های برتر استان فارس در راستای  اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی که از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب است،شد.

 سرگرد اکبری در ادامه این گفت و گو با اشاره به فعالیت های فرهنگی در طول سال 95 گفت: اعزام متوالی و منظم کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور و برگزاری یادواره شهدای شهرستان و بخش های تابعه در طول سال و همچنین برگزاری  رزمایش موفق مدافعان حرم ،مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعیاد و سوگواره های مذهبی و .... از جمله فعالیت های نیروی مقاومت بسیج در حوزه فرهنگ در سطح شهرستان سروستان بوده است.

 اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی-بصیرتی در طول هفته دفاع مقدس،بسیج و ایام الله فجر امسال در سراسر این شهرستان از جمله فعالیت های شاخص فرهنگی است که توسط بسیجیان شهرستان سروستان بوده که مورد استقبال بسیار خوب مردم ولایت مدار و بصیر سروستان قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان ضمن تجلیل از بسیجیان بصیر و ولایت مدار این شهرستان خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سروستان  و همه کسانی که در طول سال 95 با این ناحیه همکاری داشته اند تاکید کرد: ان شاءالله در سال جدید که  بتوانیم در سایه سار تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا و در راستای توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی ،سهم بیشتری در تحقق آرمان های امام(ره)،انقلاب، شهدا و مقام عظمای ولایت داشته باشیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در پایان سخنان خویش ضمن تقدیر و تشکر ازسی ماه مجاهدت وتلاشهای انقلابی سرهنگ احمدی فرمانده سابق سپاه سروستان  و با آرزوی سالی پر خیر و برکت برای عموم مسلمین جهان به ویژه ملت شهید پرور ایران اسلامی تاکید کرد: امیدواریم که سال جدید،سالی سرشاراز موفقیت و پیروزی در راستای تحقق آرمان های؛امام(ره)،انقلاب،شهدا در سایه سار تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی،امام خامنه ای و در راس همه دعاها،سال فرج مولا و مقتدایمان،حضرت ولی عصر(عج) باشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: