کد خبر: ۱۰۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: : امروز مدافعان حرم که رهروان حقیقی شهدا هستند حماسه هایی را رقم می زنند که نمونه آن ها را تنها در دفاع مقدس شاهد بوده ایم.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت مقام شهدای دفاع مقدس در زرقان با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در این آئین با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه ای برای حماسه آفرینی بهترین و پاک‌ترین جوانان کشور بود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برآمده از سلحشوری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و عامل اصلی پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس است.

وی افزود: دفاع مقدس و جبهه های نبرد حق علیه باطل بهترین عرصه و فرصت برای تربیت انسان های مومن و مخلص و مبنای تعریف روحیه جهادی برای مدیریت عرصه  های سخت بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه پس از دفاع مقدس تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی بر هجوم فرهنگی به جامعه ایران معطوف شده است، گفت: بسیاری از معضلات اخلاقی و اجتماعی امروز به دلیل کمرنگ شدن فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در جامعه است.

وی در حاشیه برگزاری این آئین به خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس رسالت اصلی رزمندگان پیشکسوت و مسئولان فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه راهیان نور راه حل موثر ترویج فرهنگ شهادت و مقابله با جنگ نرم فرهنگی است، گفت: پنجاه و دو هزار دانش آموز و دانشجوی استان فارس که بسیاری از آن ها مدیران آینده کشور هستند در سال جاری و ایام نوروز به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: مسئولان کشور ضمن حمایت از حرکت فرهنگی راهیان نور، خاطرات شفاهی رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت دفاع مقدس و همرزمان شهدا خاطرات را مستند کنند تا حقیقت دفاع مقدس بدون تحریف و خدشه برای نسل های آینده ثبت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک نقطه عطف در تاریخ ایران و مایۀ افتخار برای ملتی است که بهترین جوانان آن با گذشتن از جان خویشتن در مقابل دشمنی که از حمایت جهانی برخوردار بود از کشور خود دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه " مقاومت " تنها راه مقابله با تهدیدات استکبار جهانی است، گفت: تجربه و عملکرد استکبار جهانی نشان می دهد آنان هیچگاه از توطئه بر علیه ملت ایران دست برنخواهند داشت و از راهبردهای مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی محور جبهه مقاومت و نبرد علیه استکبار جهانی است، گفت: امروز مدافعان حرم که رهروان حقیقی شهدا هستند در مقابل تروریست های تکفیری ایستادگی می کنند و حماسه هایی را رقم می زنند که نمونه آن ها را تنها در دفاع مقدس شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز به عنوان جبهه مقاومت در منطقه می بینیم بر پایه مبانی انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس شکل گرفته است.، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر شهادت مگر با خودسازی معنوی، اُنس الهی، اطاعت از ولایت فقیه و عمل به توصیه هایش شهدا ممکن نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید همتی پس از سی سال به زادگاهش زرقان، گفت: بی شک پدر و مادر موثرترین افراد در تربیت شهدا  هستند که در اجر عظیم آنان در پیشگاه خداوند سهیم خواهند بود


نام:
ایمیل:
* نظر: