پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۶:۰۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
با شروع سال نو
به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید رستگار روستای قالینی برای سومین سال پیاپی مسابقات بومی محلی برگزار می شود.
به گزارش تنویر جهرم، به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید رستگار روستای قالینی برای سومین سال پیاپی مسابقات ده گانه بومی محلی با شرکت جوانان ورزشکار برگزار خواهد شد. 

محمود مظلوم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رستگار با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات از چهارم فروردین ماه به مدت پنج روز در کنار رودخانه قره آقاج و روستای زیبای قالینی اظهار داشت: مسابقات ده گانه شامل موادی از جمله غلط لاستیک، قایق رانی در رودخانه، عبور با موتورسیکلت از بین موانع، تیراندازی با تفنگ بادی، کشیدن خودرو، دارت و ... می باشد.

وی با اشاره به استقبال جوانان ورزشکار از این مسابقات افزود: سومین دوره مسابقات ده گانه، شرکت کنندگانی از سراسر شهرستان جهرم و حتی از شهرستان لار خواهد داشت.

مظلوم ضمن تقدیر از حامیان، دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مسابقات تصریح کرد: برنامه‌ی افتتاحیه روز چهارم فروردین ماه از ساعت 7 صبح با برگزاری برنامه‌ی پیاده روی خانوادگی از گلزار شهدای روستا تا ساحل رودخانه قره آقاج و با اجرای برنامه‌ی راپل توسط تنی چند از نیروهای تیپ نیرو مخصوص 33 المهدی(عج) و با حضور مسئولین محلی و شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

مسابقات ده گانه بومی محلی در روستای قالینی برگزار می شود
نام:
ایمیل:
* نظر: