کد خبر: ۱۰۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
مدیر مرکز مطالعات حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس خبر داد:
اعزام نوروزی گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان فارس از امروز با اعزام 45 گروه و با ظرفیت بیش از 1800 نفر به مناطق محروم استان فارس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی فارس، طرح اعزام نوروزی گروه‌های جهادی به مناطق محروم 4 استان فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان از امروز با اعزام 45 گروه جهادی آغاز شد.

شکرالله مسکویی در مراسم بدرقه این گروه‌های جهادی با اشاره به آیه شریفه "الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله"، اظهار داشت: حاضران در گروه‌های جهادی مصداق این آیه شریفه هستند و حضور در اردوهای جهادی توفیقی بزرگی است که خداوند متعال به شما عنایت کرده است.

مدیر مرکز مطالعات حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس تصریح کرد: جریان‌سازی و تبلیغ سنت حسنه حضور در اردوهای جهادی در جامعه، تلاش در راستای استفاده مطلوب از فضای اردوی جهادی جهت خودسازی و ترویج روحیه مطالبه‌گری 3 اقدامی است که باید به صورت ویژه مورد توجه اعضای گروه‌های جهادی باشد.

وی با اشاره به اینکه همه اعضای گروه‌های جهادی باید در هنگام حضور در مناطق محروم و کم برخوردار به طور کامل در مسیر وحدت گام بردارند، افزود: هر یک از اعضای گروه‌های جهادی باید به عنوان یک سفیر وحدت عمل کند.

مسکویی خاطرنشان کرد: این مرحله از اعزام اردوهای جهادی در ایام نوروز 1396 در مناطق محروم و کم برخوردار 4 استان فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان، که در قالب اعزام 45 گروه و به ظرفیت بیش از 1800 جهادگربسیجی از 25 اسفند تا 15 فروردین 96 انجام می‌شود.

شکرالله مسکویی با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای اردوهای جهادی بیان کرد: حرکت نخبگان و دانشجویان به سمت اردوهای جهادی و حضور پیدا کردن در مناطق محروم و آشنایی با واقعیت‌های جامعه و عمل به توصیه مقام معظم رهبری از اهداف مهم اجرای این اردوها است‌.

در پایان مدیر مرکز مطالعات حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس با اشاره به عرصه های فعالیت جهادگران اعلام کرد‌: جهادگران بسیجی در نوروز امسال به عرصه های فنی و عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، سلامت و بهداشت، صنایع تبدیلی، آموزش و اشتغال می پردازند.







نام:
ایمیل:
* نظر: