آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸
رضا علیزاده
رضا علیزاده
بعضی ها برای به حاشیه راندن عملکرد ضعیف خود و کم کاری های صورت گرفته با هر ترفند و شیوه ای سعی به جهت دهی افکار عمومی به سمت و سویی دیگر دارند.


یک جا دم از کنسرت و اجرای کنسرت می زنند و روزی دم از شادی که چرا نمی گذارید مردم شاد باشند  و در جایی دیگر به جای ارائه راهکار در مشکلات زیست محیطی مردم را دعوت به توبه می کنند و در زمانی دیگر از لغو شدن یک سخنرانی برای پراکنده کردن افکار مردم از مسائل حقوق های نجومی استفاده می کنند.


اما باید گفت مردمی که بعضا در خانواده ها چندین  جوان بیکار دارند نمی توانند شاد باشند، مردمی که جوانانشان مشکل ازدواج دارند نمی توانند شاد باشند، خانواده ای که بعضا برای کوچک ترین نیازهایش در زحمت و مشکل می افتد نمی تواند شاد باشد و اگر هم شادی باشد شادی کذایی است.

این چنین دم از شاد بودن زدن ها بدون داشتن مقدماتی نتیجه ای جز بی بند باری ندارد ،مانند زمانی که افرادی صحبت از آزادی می کردند که نتیجه ای جزء دور شدن جامعه از برخی ارزش ها نداشت.


نویسنده:رضا علیزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فسا
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: