آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی فارس از اعزام بیش از 5 هزار دانشجوی دانشگاه های این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

محمدعلی توکلیان در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه راهیان نور یکی از اثرگذارترین اردوهای معرفتی و تشکیلاتی برای نسل جوان است اظهار داشت: این برنامه با هدف تحکیم هویت ملی و دینی، تقویت روحیه خودباوری و استکبار ستیزی در دانشجویان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، مقاومت و دفاع مقدس در بین دانشجویان، معرفی شهدا به عنوان الگوهای ماندگار نسل جوان دانشجو با تاکید بر نشر اندیشه و سیره شهدای دانشجو، تعمیق معنویت، بصیرت و افزایش معرفت بسیجیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه استانی راهیان نور با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان، روسای دانشگاه ها، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معاونت های فرهنگی دانشگاه ها در استان فارس تشکیل و جلسات آن نیز با دبیری مجموعه بسیج دانشجویی به صورت منظم برگزار شد افزود: در راستای برگزاری کیفی اردوهای های راهیان نور و هماهنگی های بشیتر، کمیته های تخصصی نیز تشکیل و اقدامات شایسته ای نیز انجام شد.

توکلیان ادامه داد: ستادهای دانشگاهی راهیان نور نیز در دانشگاه های استان فارس تشکیل و  اقدامات خوبی نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی در استان فارس با شعار «از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، جهاد کبیر»، با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان دانشجو برگزار می‌شود اضافه کرد: بیش از 5 هزار دانشجو از دانشگاه های فارس از اسفند سال 95 تا فروردین سال 96 در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: دانشجویان اعزامی به راهیان نور از زیارتگاه ها، یادمان ها و مناطق  عملیاتی جنگی هشت سال دفاع مقدس مثل هویزه، دهلاویه، فتح المبین، فکه، طلائیه، معراج، شلمچه، علقمه، نهرخین، خرمشهر و... بازدید می کنند.

توکلیان از اجرای برنامه هایی با محتوای شایسته و خوب در اردو های راهیان نور دانشجویی فارس خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه از ظرفیت راویان عزیز و روحانیت معزز نیز استفاده می شود.

ی با تقدیر و تشکر از دانشگاه ها، سپاه فجر فارس، سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر، بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان، سایر ادارات و نهادهایی که در برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی همکاری داشته اند، گفت: راهیان نور علاوه بر انتقال گفتمان ایثار و شهادت از نسل گذشته به نسل جوان کنونی، اثرات فردی، رفتاری، فرهنگی و... بر جامعه جوان فعلی کشور می گذارد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: