کد خبر: ۱۰۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از اجرای برنامه محرومیت زدایی، احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، ارائه دو بسته فرهنگی، ایجاد غرفه های مشاوره و بازی، ایجاد بازارچه عیدانه خبر داد.

به گزارش بسیج سازندگی فارس و به نقل از شیرازه،  سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های نوروزی سپاه ناحیه بقیه الله شیراز پرداخت و گفت: گروه جهادی این ناحیه موضوع محرومیت زدایی از مناطق حاشیه شیراز به لطف خدا از تاریخ ۵ تا ۱۳ فروردین کار خدمات رسانی به مناطق محروم را در دستور کار قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز حوزه فعالیت خدمت رسانی را کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی عنوان کرد و افزود: شناسایی عرصه و ارتباط با مجموعه های مختلف از چند ماه پیش مورد بررسی قرار گرفته است که ان شاالله جهادگران بسیجی بتوانند خدمات موثری را انجام دهند.

سرهنگ دوستدار ضمن گلایه از خدمات زسانی مسوولان به محرومیت های حاشیه کلان شهر شیراز ابراز داشت: تلاش گروه‌های جهادی در موضوعات مختلف جهت ارتقاء وضعیت منطقه می باشد اما مسوولان باید به وظایف خود بیش از پیش عمل کنند.

وی از منطقه دودمان به عنوان یک منطقه فراموش شده چسبیده به کلان شهر یاد کرد و اظهار داشت: مردم مستضعف منطقه هنوز نمی دانند منطقه شان جز شهر است یا جز روستا و هیچ کدام از مسوولان پاسخگوی آنان نیستند لذا مسوولان می بایست در اولین فرصت موضوع این منطقه را تعیین تکلیف نمایند.

این فرمانده سپاه به برنامه های قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: به منظور احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در چندین نقطه شهر برنامه های پیش بینی شده است تا در ایام عید به میهمانان نوروزی خدمات ارائه دهند.

وی از ارائه دو بسته فرهنگی ویژه دو گروه از مخاطبان کانون نسیم محبت خبر داد و در توضیح این بسته ها گفت: در بسته "گل یاس” تلاش شده است فلسفه حجاب را بصورت خلاصه و با متن زیبا به افرادی که به این فریضه توجه کمتری دارند تقدیم گردد و بسته "عطر یاس”  به نوعی پیام تقدیر و تشکری است از بانوان محجبه که در این وا نفسای جنگ نرم، حجاب برتر را انتخاب کرده اند.

سرهنگ دوستدار از ایجاد غرفه های مشاوره و بازی ویژه کودکان و نوجوانان در کانون های نسیم محبت خبر داد و اظهار امیدواری کرد: میهمانان نوروزی که به سومین حرم اهل بیت(ع) مشرف می شوند، با یک سفر معنوی و خاطره انگیز به شهر و دیارشان برگردند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از برنامه خدمات رسانی به مسافران نوروزی در قالب بازارچه عیدانه خبرداد و گفت: بزرگترین بازارچه عیدانه با مشارکت بسیج هنرمندان استان فارس در محل چهارراه حافظیه با هدف معرفی محصولات و  سوغات شهر شیراز و معرفی سومین حرم اهل بیت(ع) ایجاد شده است و امیدواریم این اقدام در جهت معرفی حقیقی شیراز جهت مکان با شهدای بزرگ و سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.

وی در پایان از آمادگی نیروهای سپاه و بسیج برای برقراری امنیت خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاش همکاران‌مان برای این است تا در کنار سایر مجموعه‌ها در برقراری امنیت سهیم باشیم و دین خومان را به مردم عزیزمان ادا کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: