کد خبر: ۱۰۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
همراه با اردوهای جهادی
حضور يوسف كرمي قهرمان تكواندوي جهان در اردوي جهادي دلگان / هر كجا يك ايراني در سختي باشد، ما هم هستيم + تصاوير
به گزارش تنویر لامرد به نقل از پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي، يوسف كرمي، قهرمان تكواندوي جهان و المپيك كه براي شركت در اردوي جهادي به روستاي هندل آباد از توابع شهرستان دلگان سفر كرده، گفت: من با اشتياق فراوان از دعوت جهادگران براي حضور در اردوي جهادي دلگان در سيستان و بلوچستان استقبال كردم. در حال با كمك جهادگران در حال ساخت مسجد هندل آباد هستيم. 




وي افزود: از قبل كم و بيش با اردوهاي جهادي آشنا بودم اما خيلي دوست داشتم خودم در يك اردوي جهادي شركت كنم و طعم جهادي بودن را بچشم. شنيده بودم كه جهادگران بدون دريافت دستمزد فعاليت مي كنند و در اين 2 روز از نزديك ديدم كه جهادگران بدون دستمزد و بي وقفه كار مي كنند. من خلوص جهادگران را از نزديك ديدم. 





يوسف كرمي خاطرنشن كرد: كار جهادگران در اردوهاي جهادي كه براي رفاه و خدمت رساني از زندگي خود مي زنند و در دورترين نقاط كشور براي مستضعفين زحمت مي كشند بسيار ارزشمند است. 





قهرمان تكواندوي جهان، اظهاركرد: پروژه‌هاي اجرايي توسط بسيج سازندگي، زودبازده و كم هزينه هستند و اولويت اجراي اين پروژه ها نيز خدمات رساني به مردم در مناطق محروم است.
وي گفت: از ورزشكاران و هنرمندان مي خواهم كه با حضور در اردوهاي جهادي نشان بدهند كه هر كجا يك ايراني در سختي باشد ما در كنارشان هستيم و فرقي ندارد كه اين اردوي جهادي در كجاي اين خاك برپا شود. اردوهاي جهادي بايد تبديل به يك فرهنگ شود و همه ما خدمت به محرومين را يكي از برنامه هاي اصلي خود در زندگي قرار دهيم. از مردم مهربان دلگان تشكر مي كنم كه ميزبان خوبي براي گروه جهادي ما بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: