کد خبر: ۱۰۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
حسینی:
سید هادی حسینی از تحلیلگران سیاسی کشور در نشست بصیرتی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)شهرک گلستان بیان داشت: دشمن با تعریف نمودن کلمات به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام می باشد.
وی گفت: اصل موضوع اختلاف بین آمریکا با ایران بر سر انقلاب می باشد و استکبار بارها با نقشه ها و نیرنگ ها جلو آمده که با هوشیاری و بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی پس ار دیگری به شکست منجر شده است.
وی بیان کرد: دشمن برای سازمان ها و نیروهای خود جهت ضربه زدن به نظام ارزش و اهمیت قائل استهمچنان که گروه منافقین را از کشور عراق به اروپا به راحتی انتقال می دهد.
وی تصریح نمود:جمهوری اسلامی به خاطر واژه ضد استکبار بودن جمهوری اسلامی می باشد و خدا گفته تمام ارزش ها انقلاب شما به خاطر امر به معروف و نهی از منکر است و امروز واژه استکبار ستیزی نظام تبدیل به قدرت جهانی شده است.
وی خاطر نشان نمود: ذخیره های انقلاب اسلامی باید برای نسل های بعد از انقلاب تبیین شود تا همه قدر نعمت انقلا و ولایت را بدانیم  و اگر مردم قدر نعمت خدا را می خواهند باید یکفر باطاغوت باشند تا شکر نعمت انقلاب گذاشته شود.
حسینی در ادامه در خصوص اهمیت و شاخصه های انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب های جهان واهمیت نعمت ولایت نکاتی را برای حاضرین در نشست بیان داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: