جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۷:۲۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
سردار یداللهی در دیدار نوروزی پیشکسوتان سپاه و بسیج:
فرمانده اسبق سپاه جهرم تصریح کرد: یکی از اشکالات عمده‌ی برخی از مسئولین تجمل گرایی و اشرافی گری است که تأثیرات بدی را بر افکار عمومی مردم گذاشته است.
به گزارش تنویر جهرم، سردار یداللهی فرمانده اسبق سپاه جهرم، در دیدار نوروزی پیشکسوتان سپاه و بسیج که به همت سرهنگ شادمند فرمانده سپاه آن شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تشخیص خواست و منویات رهبری معظم از فرمایشات ایشان، مقدمه‌ی ولایت یاری است.

وی با بیان وجود محاسبه در اعمال و رفتار و زندگی هر شخص افزود: محاسبه‌ی نفس ما امروز باید در ولایت یاری ما خلاصه شود.

سردار یداللهی با اشاره به مجری بودن مسئولین کشور در اجرای فرمایشات و منویات رهبری، تصریح کرد: یکی از اشکالات عمده‌ی امروز برخی از مسئولین درجه‌ی یک ما رو آوردن به تجمل گرایی و اشرافی گری است که از مردم جلو زده اند و تأثیرات بدی را بر روی افکار عمومی جامعه گذاشته است.

وی با ذکر خاطره ای از ساده زیستی شهید رجائی بیان داشت: امروزه با بیان اخبار اختلاس، حقوق های نجومی و .... و عدم برخورد با این فسادها، ایجاد یأس و ناامیدی را در مردم
باعث می شود.

یداللهی افزود: هر مسئول درجه‌ی یک در جامعه باید بداند وارث خون سه هزار شهید است و جوابگوی آن خونهای مطهر باید باشد.

فرمانده اسبق سپاه جهرم با اشاره به اینکه امروز برخی از خواص نیز در ولایت یاری و ولایت مداری دچار یأس و ناامیدی شده اند اظهار داشت: رهبری معظم، نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام موفق و با ارائه‌ی خدمات زیاد به مردم معرفی می نماید، ولی ما فرمایشات ایشان را خوب فهم نمی کنیم.

وی با بیان ایجاد ناامیدی در برخی از مدیران مدارس عنوان داشت: ما باید به این اقشار کمک کنیم و مانند رهبری معظم که به جوانان این مرز و بوم امید دارد آنها را امیدوار کرده و با کمک کردن به آن دسته از مدیران در اصلاح برخی از کم و کاستی های فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان به ایشان کمک کنیم.

سردار یداللهی با ذکر اینکه هر فردی شبانه روز در حال انتخاب برای معیشت و گذران روزمرگی خود است، تأکید کرد: چرا برخی از ما برای انتخابات ریاست جمهوری با آن اهمیت، به اندازه‌ی خرید یک یخچال نیز وقت نمی گذاریم؟

وی با اشاره به آیه‌ی شریفه‌ی "ومن یتق الله یجعل له مخرجا" بیان داشت: امام بزرگوار ما با تکیه به همین آیه انقلاب نمود و در ادامه افزود: اگر خدا را یاری کنیم مصداق آیه شریفه‌ی "ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم..." خواهیم شد همچنانی که مقام معظم رهبری هستند بلا شک.

فرمانده اسبق سپاه جهرم با بیان رویکرد تهاجمی امام عظیم الشأن و مقام معظم رهبری در مواجه‌ی با آمریکا و قدرت های جهانی تصریح کرد: امروز نیز ما باید همینگونه باشیم نه اینکه در مقابل ابرقدرتهای زورگو سر تسلیم و سازش را فرود آوریم.

یداللهی با اشاره به وجود برخی ساختارهای منفعل و بی رمق در کشور اظهار داشت: ضعف مدیریتی در برخی از بحرانها مثل روز روشن بود مانند سیل اخیر در جهرم و در ادامه افزود: وظیفه‌ی امروز ما این است که با نوشتن، درخواست و مطالبه‌ی از مسئولین، اقدام مکتوب امر به معروف و نهی از منکر را عملی کنیم تا شاهد سوء مدیریتها در اداره‌ی جامعه نباشیم.

وی با تأکید بر اهمیت فضای مجازی بیان داشت: امروزه در فضای مجازی، گروههای واتسابی و کانالهای تلگرامی باید روحانیون بیایند و فعالیت کنند و به شبهاتی که فضای فکری جامعه را آلوده کرده، پاسخ دهند. 

سردار یداللهی با اشاره به اهمیت نماز جماعت افزود: سنگر مساجد باید پر شود و مساجد ما باید دارای روحانی جهت برگزاری فرائض و پاسخ به مسائل و خواسته های دینی مردم باشد.

وی درپایان با اشاره به گذشت 37 سال از عمر انقلاب اظهار داشت: چرا هنوز در شهرستان جهرم که سومین شهر از نظر جمعیت شهری و در زمینه‌ی تولید مرکبات قطب اول استان است هنوز صنایع تبدیلی وجود ندارد؟ چون اشتغال زایی در این خطه اینگونه به وجود می آید و زندگی و معیشت سی هزار نفر که مستقیم و غیر مستقیم با تولید مرکبات در ارتباط است با به وجود آمدن کوچکترین بحرانی به راحتی به خطر نیفتد. .
نام:
ایمیل:
* نظر: