گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
بیانیه؛
روابط عمومی سپاه سپیدان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه ای صادر کرد.
متن این بیانیه در زیر آمده است:

«یوم‌الله 12 فروردین؛ به فرموده ی حضرت امام خمینی(ره) روز امامت امت و روز نخستین حکومت الله است. تجلی واقعی اراده ملی و عزم راسخ ملت در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیۀ استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم(98/02 درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.

ما آغاز سال 1396 و بهار طبیعت، سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»؛ همراه با تسلیت ایام شهادت و حزن واندوه امام هادی(ع)؛ فرارسیدن یوم‌الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم.

حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی در سال گذشته، سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و خلق حماسه‌هایی چون حضور گسترده، انقلابی، آگاهانه و پرمعنا در راهپیمایی عظیم و مردمی یوم الله 22 بهمن توانست دشمن را در طراحی استراتژی های شکست خورده و عملیات روانی و جنگ رسانه ای علیه ایران به فضاحت وخواری کشانده و فصل نوین و بستر تازه‌ای از افتخار و تجارب برجسته و مفید را برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

"یوم‌الله 12 فروردین"؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روز تجلی مشارکت وهمدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد . این روز که به فرموده امام راحل عظیم الشأن یوم الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد.

اکنون ملت سرافراز ایران در دهه چهارم از حیات طیبۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری موفقیت آمیز از سه دهه‌ی گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو دارد که ملت ایران اعم از جوانان خلاق و پرانرژی نسل های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با فرزنگان باتجربه و اندیشمند نسل اولی‌ در پیشرفت و رشد و تعالی همه جانبه، متوازن و مستمر کشور در حرکتی رو به جلو بوده و تا رساندن این حکومت به دست صاحب‌الامر ادامه داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزند.

ملت رشید ایران در سال 1396، سالی که توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با نام "اقتصاد مقاوتی؛ تولید و اشتغال " مزین گشته، می‌کوشد تا با عزم راسخ ملی، مدیریت جهادی، تلاش مضاعف هدفمند و مستمر جهادی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت گام‌های اساسی برداشته و در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزّت و شرافت با پیشرفت‌های خیره‌کننده و شگرف خود با بهره گیری از منابع انسانی و خدادادی، کار و سرمایۀ ایرانی و تبدیل ضعف ها و تهدیدات به قوت هاو فرصت ها و بهره مندی از روحیۀ ایثارگری و جهادی و عملیاتی؛ ضمن فرهنگ سازی درست در تمامی عرصه ها و تعمیق و گسترش معارف دینی و اسلامی و آداب و اخلاق و رفتار الهی و ترویج هنجارها و باورهای صحیح اجتماعی بتواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، اقتصادی، صنعت دانش بنیان، جهان را مات و مبهوت عظمت اراده‌ی راسخ و پولادین فرزندان غیور خود نموده و در راستای تحقق کامل احکام و اخلاق و معارف اسلام و تعالیم انبیاء الهی که اساس و شاخص عمدۀ نظام جمهوری اسلامی است گام های اساسی بر‌دارد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1396 سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است به فضل الهی و با همت دولت و ملت، به رغم خواست شیطانی دشمنان، ظرفیت‌های سرشار و توانمند کشور در مسیر استحکام درونی فعال و با رونق یافتن امر تولید داخلی و ایجاد اشتغال و به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ‌ساز، توطئه‌های دشمنان خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی نوین ایرانیان تبدیل خواهد شد و در این مسیر مبارک نیروهای مسلح مقتدر کشور نیز متضمن امنیت پایدار بوده و با ارتقاء توان دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بدخواهان این مرز و بوم را ناکام و مقهور خود خواهند ساخت.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: