آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
فرمانده سپاه سپاه بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه شریف):
سرهنگ پاسدار دوستدار: بهره گیری مدیران کشور از روحیه انقلابی و جهادی تنها راه حل مبارزه با مشکلات اقتصادی و بیکاری است.
به گزارش تنویر، همزمان با تعطیلات نوروز جمعی از جوانان بسیجی در قالب گروه جهادی سابقون با حضور در منطقه محروم قلعه دودمان در حاشیه کلانشهر شیراز به فعالیت های محرومیت زدایی پرداختند.

پیش از این رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس از شناسایی ده منطقه محروم فرهنگی و اقتصادی در حاشیه کلانشهر شیراز خبر داده و تاکید کرده بود این مناطق محروم نیازمند توجه جدی مسئولان هستند (+).

همزمان با حضور گروه جهادی سابقون و با رایزنی های صورت گرفته از سوی سپاه بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه شریف) شیراز توجه مسئولان استان فارس به این منطقه محروم حاشیه شیراز جلب شد و روسای بهزیستی، کمیته امداد، علوم پزشکی، اعضای شورای شهر و نمایندگان شهرداری در این منطقه محروم حضور یافتند، همچنین با پیگیری های صورت گرفته وضعیت این منطقه مشخص شد و در انتخابات پیش رو شورا و دهیار آن تعیین خواهد شد.

رضا فتوحی کیا مسئول گروه جهادی سابقون با بیان اینکه این گروه نوروز سال گذشته در روستای محروم تنگ کیش از توابع شهرستان قیروکارزین حضور یافته بود، گفت: فعالیت های جهادی این گروه در حوزه های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی انجام می گیرند.

سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه سپاه بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه شریف) شیراز با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خودشناسی و خودسازی هستند، گفت: جوانان بسیجی با حضور در اردوهای جهادی درک صحیحی از وضعیت محرومان بدست آورده و برای ساختن آینده کشور اماده می شوند.

وی در تشریح فعالیت های محرومیت زدایی صورت گرفته در منطقه قلعه دودمان گفت: توزیع بسته های غذایی بین محرومان، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان بسیجی، برنامه های آموزشی و فرهنگی با محوریت نماز، برگزاری مسابقات ورزشی، بازسازی و بهسازی مدرسه و مسجد و فعالیت های عمرانی از جمله اقدامات انجام شده توسط گروه جهادی سابقون هستند.

سرهنگ پاسدار دوستدار خاطرنشان کرد: بهره گیری مدیران کشور از روحیه انقلابی و جهادی تنها راه حل مبارزه با مشکلات اقتصادی و بیکاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: