جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۰:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
مسئول بازرسی سپاه جهرم خبر داد:
سروان احسان مصلی نژاد گفت: نظارت ستادی از عملکرد شش ماهه دوم سال 1395 از تاریخ نوزدهم فروردین ماه، شروع خواهد شد.
به گزارش تنویر جهرم، سروان پاسدار احسان مصلی نژاد مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه جهرم با اعلام خبر نظارت ستادی از رده های تابعه گفت: همه ساله در دو نوبت شش ماهه از عملکرد رده ها نظارت ستادی به عمل می آید تا عقب افتادگی برنامه ای، عیب و نقص ها، و نقاط قوت و ضعف مشخص و اقدامات مناسب در رفع نواقص و معایب اجرا گردد.

اجرای برنامه‌ی نظارت ستادی از عملکرد رده های سپاه جهرم

وی با اشاره به نتایج به دست آمده از بازرسی های به عمل آمده در شش ماهه‌ی اول سال گذشته، ناحیه جهرم را یکی از بهترین نواحی استان فارس در اجرای برنامه های ابلاغی سال به استناد مدارک موجود در گزارشهای اشراف از سال 1390 تا کنون دانست که آن مجموعه به عنوان ناحیه برتر کشوری معرفی شده است.

سروان مصلی نژاد با اشاره به پایبندی و مقید بودن کارکنان سپاه جهرم به اجرای برنامه های ابلاغی و حتی فراتر از آن اجرای برنامه های ابتکاری در حوزه و قسمت محل خدمت خود، ایشان را از جمله پایوران نمونه استان دانست که کارکنان سپاه فجر استان فارس نیز به این مطلب اذعان دارند.

وی در پایان افزود: نظارت ستادی از عملکرد برنامه های اجرایی شش ماهه‌ی دوم سال 1395 از تاریخ نوزدهم فروردین طبق جدول زمانبندی به حوزه ها و قسمتها ابلاغ و اجرا خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: