آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری خورشیدی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری خورشیدی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الاحال.

 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز سال یک‌هزار و سیصد و نود و شش را به تمام دانشجویان، دانشگاهیان، مقام معظم رهبری و صاحبنا حضرت ولی عصر (عج) تبریک عرض می نماید.

 الحمدلله سالی دیگر خدای منان توفیق حیات به ما داد. سال نود و پنجی که با اتفاقات تلخ و شیرین مختلفی همراه بود. شیرینی ها عمدتا مربوط به حرکت رو به رشد قطار انقلاب بود. رشد روز افزون خیل مردم انقلابی در حرکت های عظیم ۲۲ بهمن، روز قدس و راهپیمایی اربعین، نوید بخش آینده ای روشن تر از امروز است. و اما تلخی ها عمدتا ناشی از مشکلات جنگ اقتصادی بود. جنگی که امسال نیز ادامه دارد. اما سال جدید همراه با بهار است.

 سالی که آغازش متبرک به نام بی بی دو عالم، حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) است، ان‌شاالله سالی سرشار از موفقیت، برکت،  پیروزی و پیشرفت برای تمام ملت مسلمان ایران خواهد بود. ملتی که مهمترین دغدغه و معضل پیش رویش مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم آن است. به همین خاطر عنوان کلی امسال نیز همانند چند سال گذشته، مربوط به اقتصاد و مشخصا اقتصاد مقاومتی است. با تمرکز و تاکید بر تولید ملی و اشتغال جوانان؛ اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال.
 در سال‌های گذشته قدم‌های خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شده است، اما هنوز، متاسفانه، حرکت مورد انتظار مردم و مقام معظم رهبری مشاهده نشده است. بخش عمده این جهاد اقتصادی متوجه مسئولین مربوطه، در جهت اجرای واقعی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و به همان اندازه مردم نیز موظفند در ابعاد مرتبط به خود، که مهمترین آن مصرف کالای داخلی است، مجاهدانه در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خود را به کار گیرند.

جامعه‌ی دانشگاهی، به عنوان صدای رسای جامعه، وظیفه خطیر تبیین و تکثیر تفکر و راهبرد اقتصاد مقاومتی را دارد. این مهم متوجه دانشجویان و مهمتر، مورد انتظار از مسئولین و اساتید به عنوان مشعل‌داران دانشجویان است. جهاد در انجام وظایف از جانب مردم و مسئولین، با وعده حق الهی، قطعا موفقیت و پیشرفت را نصیب کشور خواهد کرد.

موفقیت دیگر کشور در سال ۹۶ می‌تواند، مهر تایید دوباره مردم به نظام جمهوری اسلامی، با مشارکت کم نظیرشان در انتخابات پیش رو باشد. سربلندی ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران، نقش مستقیمشان در تعیین سرنوشت کشورشان است. جدای از جدال های سیاسی احتمالی پیش رو، برگزاری انتخاباتی پرشور، موفقیت بزرگ تمام مردم و نظام جمهوری اسلامی است. به فرموده مقام معظم رهبری، اگر هیهاتی هست، هیهات از عدم برگزاری انتخابات است.

در ادامه سال ۱۳۹۶ نیز، پس از موفقیت های اقتصادی و سیاسی، ان‌شاالله شاهد موفقیت ها و دستاورد های افتخار آفرین علمی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی باشیم به همت همه مردم ایران اسلامی، خصوصا جوانان فعال، مومن و انقلابی.

هر جا، هر اقدامی خالصانه، مجاهدانه و توسط مدیران و مسئولان و مردم متعهد و با تفکر انقلابی، صورت پذیرد، نتایج شگفت آن به سرعت مشخص خواهد شد. و این همان نصرت الهی است و با توکل بر خدا، قطعا فتح نیز نزدیک است...

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته.                                        
 
 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- فروردین ماه ۱۳۹۶
نام:
ایمیل:
* نظر: