کد خبر: ۱۰۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید:
همزمان با ولادت امام جواد (ع) و فرا رسیدن سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اولین جلسه نورمبین در سپاه ناحیه اقلید با حضور جانشین محترم فرماندهی ،پایوران و سربازان برگزار شد

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید ،همزمان با ولادت امام جواد (ع) و فرا رسیدن سال اقتصاد  مقاومتی تولید و اشتغال  اولین جلسه نورمبین در سپاه ناحیه اقلید با حضور جانشین محترم فرماندهی ،پایوران و سربازان برگزار شد.

 در این مراسم حاج اقا شاطری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید،ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام جواد(ع) به تبیین شعار سال پرداختند.

 ایشان اقتصاد را به اقتصاد سالم و ناسالم تقسیم بندی کردند و گفتند: اقتصاد سالم اقتصادی است که قائم به ذات باشد یعنی وابسته به نفت،تولیدات خارجی،و کشورهای خارجی و ... نباشد و متکی به تولید باشد .اقتصاد ناسالم اقتصادی که وابسته به صنایع خارج از کشور و فرآورده های آن باشد و تعطیل کننده تولید و فعالیت درونی کشور است.

 ایشان در ادامه افزودند: اقتصاد دنیای امروز سرمایه داری است و نظام سرمایه داری از کنار هم قرار گرفتن سه جریان به نام های طاغوت فرهنگی ،طاغوت سیاسی،طاغوت اقتصادی می باشد. و اگر در قرآن مطالعه کنیم این قصه در زمان فرعون و حضرت موسی هم بوده است که قارون یک طاغوت اقتصادی ،فرعون یک طاغوت سیاسی و هامان یک طاغوت فرهنگی بودند که اینها دست به دست هم داده بودند برای اینکه نبوت حضرت موسی را به زانو در بیاورند.

حاج آقا شاطری در پایان خاطر نشان کردند: دقیقا امروز هم در دنیا همین سه جریان مقابل اسلام و نظام انقلاب اسلامی موضع گرفته است.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: