کد خبر: ۱۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
با حلقات صالحین
حجت الاسلام نوروزی در جمع اعضاء حلقه صالحین دانش آموز شهید رضا کریمی به سیر تاریخی مبارزه جبهه حق و باطل از حضرت آدم(ع) تا ظهور حضرت مهدی (عج) پرداختند و دانش آموزان را با مفاهیم «حکومت الهی و حکومت شیطانی» و «حزب ا... و حزب شیطان» آشنا نمودند.

حجت الاسلام نوروزی در جمع اعضاء حلقه صالحین دانش آموز شهید رضا کریمی به سیر تاریخی مبارزه جبهه حق و باطل از حضرت آدم(ع) تا ظهور حضرت مهدی (عج) پرداختند و دانش آموزان را با مفاهیم «حکومت الهی و حکومت شیطانی» و «حزب ا... و حزب شیطان» آشنا نمودند.

وی با گریزی بر 8 سال جنگ تحمیلی، تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز را در راستای مبارزه حق و باطل دانستند که در نهایت و طبق وعده های الهی، حکومت در دست صالحین و مستضعفین خواهد بود.

برگزاری حلقه صالحین شهید رضا کریمی با حضور حاج آقا نوروزی

حجت الاسلام نوروزی در ادامه افزود: ما باید در برابر هر گونه فشار، استعمار، استکبار و ستم ایستادگی، مقاومت و مبارزه کنیم و برای این کار نیازمند شناخت دشمن و روش ها و تاکتیک های آن هستیم. روش هایی که با دهه 60 تفاوت دارد و پیچیده تر شده است؛ روش هایی که به دنبال تسخیر دلها، قلب ها، اذهان، باورها و اعتقادات ما است و ما نیز می بایست روز به روز خودمان را مجهزتر و قوی تر کنیم و تقوای الهی داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: