آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
فرمانده سپاه ثارالله (ع ) شیراز :
سرهنگ پاسدار محبی پور گفت:مقام معظم رهبری در طی 20سال گذشته هشت بار مسائل اقتصادی جامعه را نام‌گذاری شعار سال قرار دادند که به‌واسطه غفلت مسئولان این خواسته مهم تحقق‌نیافته است.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ؛سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور   در مراسم صبحگاه  سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره اینکه امسال باید اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال را به‌عنوان یک وظیفه نگاه کرد، گفت:  مقام معظم رهبری در طی 20سال گذشته هشت بار مسائل اقتصادی جامعه را نام‌گذاری شعار سال قرار دادند که به‌واسطه غفلت مسئولان این خواسته مهم تحقق‌نیافته است.

وی افزود: معظم له به‌واسطه محقق نشدن اقتصاد مقاومتی در سالهای قبل بار دیگر این مقوله مهم را سال جاری اولویت قرار دادند و در کنار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال هم عنوان کردند.

سرهنگ محبی پور ادامه داد: برای اجرایی شدن این فرمان باید با وحدت کار کرد و از مسئولان انتظار می‌رود به دنبال تحقق این مقوله در عمل باشند چراکه با شعار چیزی درست نمی‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز تصریح کرد: سپاه در مقوله اقتصاد مقاومتی در حد بضاعت کمر همت بسته تا این مقوله در جامعه فرهنگ‌سازی شود و در این راستا بسیج سازندگی نیز در نواحی مقاومت سپاه رسالت پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی بر عهده دارد و امسال با رویکرد تولید و اشتغال‌زایی  تلاش خواهد شد.

سرهنگ پاسدار محبی پور بیان داشت: ما می‌توانیم زمینه‌ساز تحقق تولید و اشتغال باشیم که در پنج سال گذشته نیز سپاه در زمینه کارآفرینی و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده است.

وی اضافه کرد: در محدوده ناحیه بسیج  ثارالله از غرب شیراز تا منطقه خانه زنیان و ارژن اقتصاد مقاومتی و همچنین تولید و اشتغال با حمایت معاونت بسیج سازندگی در راستای اشتغال‌زایی مردم شتاب بیشتری می‌گیرد همچنین امسال حمایت از طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی در قالب تسهیلات در دستور کار است که به‌زودی جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در ادامه با برشماری فضیلت‌های ماه رجب  گفت: از برکات ماه رجب ولادت حضرت علی است که مولا علی(ع)  نخستین کسی بود که به ندای اسلام لبیک گفت و توفیقی بالاتر از این وجود ندارد که حضرتش در خانه  خدا تولد یافت و در خانه خدا به شهادت رسید.

وی در موردحمله اخیر آمریکا به سوریه اظهار داشت: امریکای جنایتکار گرگ درنده و شیطان‌صفت با حمله به سوریه نشان داد که به هیچ‌چیز پایبند نیست و راه مقابله با امریکای جنایتکار تسلیم شدن و خوش‌بین بودن نیست. 

نام:
ایمیل:
* نظر: