کد خبر: ۱۰۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
اولین سالگرد سردار شهید حاج محسن الهی برگزار گردید

به گزارش تنویر استهبان،اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهرستان قرآنی استهبان سردار شهید حاج محسن الهی در شهرستان استهبان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفتند:راز پیروزی و موفقیت همه رزمندگان ما ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند و در وهله دوم ولایتمداری آنان بوده است.سردار الهی یکی از نیروهای خوب و ولائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به آرزوی دیرینه خود رسید و شربت شهادت را نوشید.

در ادامه سردار خسرو عروج به ایراد سخنرانی پرداختند و گفتند:ما باید در راه خود ثابت قدم باشیم و در این راه دست از آرمان های خود برنداریم چنانچه اگر تمام دنیا علیه ما باشند ما ترسی به خود راه ندهیم،همانطور که امام راحل نیز به این مضمون فرمودند که اگر ما برای خدا کار کنیم و به این راه معرفت داشته باشیم دیگر برای ما فرقی نمی کند که همه علیه ما باشند یا نه،این دیگر برای ما تفاوتی نمی کند.

در ادامه حاج مصطفی نبوی مداحی کردند و مراسم با افتتاح کتاب ((الهی نامه)) به یاد سردار شهید حاج محسن الهی به پایان رسید و مسئولین، بسیجیان و عموم مردم بر سر قبر سردار الهی حاضر شده و به قرائت فاتحه پرداختند.

مراسم در سالن ورزشی شهید الهی واقع در ماهفرخان دهستان خیر برگزار گردید.

شایان ذکر است سردار حاج محسن الهی فرمانده اسبق گردان حنین و مسئول عملیات سپاه ناحیه استهبان بودند و در جنگ در سوریه علیه تکفیری ها در 13 فروردین سال 95 به شهادت رسیدند.وی اهل روستای ماهفرخان خیر از توابع شهرستان قرآنی استهبان بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: