کد خبر: ۱۰۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:


به گزارش تنویر استهبان سرهنگ غلامعلی احمدی فرمانده سپاه ناحیه استهبان در واکنش به حمله موشکی آمریکا به سوریه گفت:آمریکا آن خوی استکبار و زورگویی و نفاق خود را دوباره نشان داد.این در حالی است که آمریکایی ها سالهاست در بوق و کرنا کرده اند که ما می خواهیم تروریست را در دنیا از بین ببریم اما در عمل راهبرد آنان در منطقه خاورمیانه تقویت تروریست است.

وی بیان داشت:امروز برای تمام دنیا مسجل شده است که داعش یک گروه تروریستی است که دست به انواع جنایات از قبیل سوزاندن انسان ها در آتش،سر بریدن،کشتارهای دسته جمعی و اقدامهای وحشی گری دیگری زده است اما امروز که جبهه سوریه دارد ریشه این گروه تروریستی را می خشکاند آمریکایی ها به پایگاه هوایی سوریه حمله می کنند و می خواهند دوباره نور امید را در دل تروریست ها روشن کنند.

احمدی جابری گفت:ما متاسفیم که کشورهای اسلامی با هم متحد نمی شوند در حالی که کشورهای کفر و مستکبر دقیقا دارند در راستای اهداف باطل خودشان حرکت می کنند،چنانکه آمریکا برای تضعیف مسلمین و کشورهای اسلامی در راستای اهداف شوم اسرائیل غاصب حرکت می کند و می خواهد با راه انداختن جنگ و آدم کشی در کشورهای اسلامی تفرقه بیندازد تا این کشورها را دچار تحلیل نیروی انسانی و تجهیزاتی کند تا بتواند بهتر امنیت اسرائیل را در منطقه تامین کند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:حالا باید افکار عمومی دنیا قضاوت کنند که آیا آمریکایی ها تروریست هستند یا جمهوری اسلامی ایران؟.آیا آمریکائی ها دارند تروریست ها را در دنیا تقویت می کنند یا ایران اسلامی؟

وی بیان داشت:به حول و قوه الهی خون مردم بی گناه سوریه و عراق که به دست تروریست ها ریخته می شود بزودی گریبانگیر تقویت کنندگان این تروریست ها خواهد شد و دامنه این وحشی گری های تروریست ها روزی دامان آمریکایی ها را خواهد گرفت چنانچه الان دامنگیر اروپا شده،تا آنان نیز طعم تلخ قربانی ترور شدن را بچشند.

احمدی گفت:دولت مستکبر آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بداند جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به خداوند متعال ،رهبری حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب و ایمان راسخ این مردم عزیز،بیدی نیست که از این بادها بلرزد و به قول مقام معظم رهبری آمریکا بداند دوران بزن و در رو گذشته،جمهوری اسلامی در مقابل کوچکترین اقدام ناشیانه آمریکا اقدام سخن و خشنی نشان خواهد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: