آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
محمد رحیمی
محمد رحیمی
محمد رحیمی در رابطه با انتخابات شوراهای شهر و روستا در یادداشتی نوشت:  فقدان دید راهبردی و انقلابی منجر به ایجاد پدیده قوم‌گرایی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شده است که غیرمتخصص‌ها جای متخصص‌ها را می‌گیرند.

در انتخابات شورای شهر نباید تخصص، دلسوزی، ایمان و صداقت را فدای آفتی چون قوم‌گرایی کرد.

امروزه در شبکه‌های مجازی نسبت به عقب‌ماندگی و مشکلات و معضلات محل سکونت خود واکنش نشان می‌دهیم و به دنبال شهری ایده آل هستیم که این امر محقق نخواهد شد تا اینکه پدیده شوم قوم‌گرایی از بین رود.

عضو شورای شهر نباید آسفالت کوچه و خیابان‌ها را ببیند و آمار جدول‌کشی را به رخ مردم بکشاند بلکه در کنار خدمات عمرانی باید فرهنگ‌سازی کند و در جهت شعار سال قدم بردارد.

با توجه به فقر و محرومیت حاکی در جامعه، شورا جایی برای آزمایش و خطا نیست و از همین رو شورای شهر صادقانه از خود بپرسند چه برنامه‌هایی دارند و آیا فرد شایسته‌تری در این عرصه هست یا خیر؟!

بیاییم خارج از تعصب و جناح و گروه و...زمینه را برای افراد شایسته مساعد کنیم و شایسته‌سالاری و مردم‌سالاری را سرلوح کار خود قرار دهیم.

امید است مردم وضعیت کاندیدها را بررسی نموده و وارد این عرصه شوند تا شاهد بهبودی وضعیت شهر باشیم.
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: