آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: آمریکا و استکبار جهانی در سوریه، عراق و یمن به استیصال رسیده اند و دلیل آن نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در دل های مسلمانان جهان است.
به گزارش تنویر، نشست تخصصی شواری عالی بسیج اصناف استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی و روسای اصناف استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه تکلیف خود می دانیم مطالبات اصناف از مسولان را پیگیری کنیم، گفت: روسای اصناف و اعضای بسیج اصناف فارس مسائل و مشکلات این قشر را در سطح استان و کشور تفکیک کنند و با هم افزایی نخبگان و نقش پذیری مدیران این مطالبات را از مسئولان پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می دانیم فارغ از بحث ها و نگاه های جناحی در فعالیت هایی که انتفاع مردم استان فارس را در پِی دارند مشارکت کنیم و در این راستا گام برداریم.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طرح های بسیار خوبی را برای تامین آب شُرب مردم فارس به مسئولان ارائه داده و اجرا کرده است، گفت: بسیج سازندگی استان فارس با همکاری وزارت جهاد کشاورزی با هدف مقابله با خشکسالی و مدیریت منابع آب طرح تسطیح لیزری هزار و پانصد هکتار از زمین های جنوب استان فارس را اجرا کرده و به مسئولان هم پیشنهاد داده ایم طرح های مقابله با ریزگرد را در پانصد هکتار زمین اجرا کنیم.

وی ادامه داد: این ها تنها نمونه های کوچکی از فعالیت های موثر سپاه پاسداران و بسیج فارس هستند و نشان می دهند اگر بخواهیم می توانیم در سایر حوزه ها نیز به موفقیت دست پیدا کنیم.

سردار غیاثی خطاب به اعضای شورای عالی بسیج اصناف استان فارس گفت: اداره بسیج توسط اقشار بسج بصورت هدفمند و با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های نخبگان صورت می گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال " و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت مسئله اقتصاد، گفت: بانک انصار و بانک مهر اقتصاد در حوزه اشتغال زایی تسهیلات قابل توجهی را به کارآفرینان پرداخت کرده اند و در سال جاری نیز تسهیلات بسیار خوبی به صنایع تبدیلی و تعاونی های کوچک با هدف حمایت از تولید در روستاها ارائه خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر در بخش دیگری از صحبت هایش با تشریح وضعیت منطقه غرب آسیا، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در سوریه، عراق و یمن به استیصال رسیده اند و دلیل آن نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در دل های مسلمانان جهان است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: