کد خبر: ۱۰۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: هم اکنون حدود هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد مشغول بکار هستند/این منطقه در افق نهایی خود زمینه ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی را فراهم می سازد.

مهدی کرباسیان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد گفت: هم اکنون حدود هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد مشغول بکار هستند و این  نشانگر حرکت در مسیر ایجاد فرصت های شغلی در  راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید است.

وی افزود:  همکاری مطلوبی از سوی شبکه بانکی کشور بویژه بانک صادرات و شرکت آلومینیوم (سالکو) با حمایت مسئولان محلی انجام گرفت و براساس برنامه زمانبندی شده، پروژه آلومینیوم جنوب در مهرماه ۹۷ به بهره برداری می رسد.

صبح امروز اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ، محمد آشفته آج بیشه مدیر عامل مناطق ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان و اعضای هیات مدیره ایمیدرو، حسینی فرماندار لامرد، جعفر قادری نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات محلی در این بازدید حضور داشتند.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد در جنوب استان فارس از جمله مراکز صنعتی کشور محسوب می شود که باتوجه به زیرساخت های فراهم شده در آستانه جهش صنعتی قرار گرفته است.

این منطقه در افق نهایی خود زمینه ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی را فراهم می سازد.

نام:
ایمیل:
* نظر: