شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
كرم‌اللهی:
رئیس شورای عالی بسیج هنرمندان فارس گفت: در بسیج باید برای دفاع از انقلاب اسلامی صبر و استقامت كنیم كه این صبر برای مانایی انقلاب و اسلام است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، محمد کرم اللهی، رئیس شورای عالی بسیج هنرمندان فارس در آیین گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج هنرمندان با تاکید بر این نكته كه ما لباس بسیج را به تن نكردیم كه عدم تخصص‌های خود را بپوشانیم چرا كه تعهد باید با تخصص عجین شود تا كارآیی لازم را در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی داشته باشد و ادامه داد: ما به نام بسیج، متعهد هستیم اما در جایگاه هنر كه كاملاً تخصصی است باید متخصص شویم.

 

 

كرم‌اللهی با یادآوری اهمیت آموزش، تربیت و تعلیم هنرمندان گفت: باید تلاش كنیم تا كادرسازی درست و صحیحی انجام دهیم و در این راستا برنامه‌های مفصلی را اجرا كنیم لذا باید با شدیدترین شكل و با سرسخت‌ترین نگاه به حوزه‌های تخصصی خود نگاه كنیم.

 

رئیس حوزه هنری فارس ادامه داد: در عرصه آموزش باید تلاش كنیم تا هر كسی كه ذره‌ای تخصص دارد را جذب كنیم چرا كه ما برای وصل كردن آمدیم اما با صرف جذب كردن كار ما تمام نمی‌شود بلكه این مقدمه‌ای برای تعلیم و تربیت است.

 

كرم‌اللهی با تأكید بر اینكه نباید در عرصه هنر انقلاب اسلامی تنها به فعالیت‌های سازمانی بسنده كنیم، گفت: ما كار می‌كنیم اما صرف كار كردن كافی نیست بلكه باید جهادی‌وار عمل كرد و باید تفكر ما تفكر جهادی، حقیقی و بنیادین شود و جامع‌تر ببینیم و نسبت به ذره‌هایی كه در این مسیر می‌خواهد ما را اذیت كند، بی توجه شویم.

 

رئیس شورای عالی بسیج هنرمندان فارس با یادآوری اینكه مقوله هنر در اولویت‌های برنامه‌ریزی سپاه قرار گرفته است، گفت: همه باید از این فرصت استفاده كنیم و نگاه تخصصی و اثرگذار كه به موقع باشد، داشته باشیم و شاكر این نگاه باشیم كه بسیار منطقی و معقول است و قدر آن را بدانیم و این فرصت را از دست ندهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: