پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۴:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
فرمانده بسیج دانش آموزی جهرم خبر داد:
فرمانده بسیج دانش آموزی جهرم گفت: با توجه به اینکه زمینه خودسازی و تهذیب نفس از فلسفه وجودی اعتکاف است، دانش آموزان بسیجی جهرم با هدف تقویت اعتقادات و باورهای دینی در این مراسم حضور پررنگ داشتند.
به گزارش تنویر جهرم، ستواندوم پاسدار فرشید میرزایی فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم  با اشاره به شرکت دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف بیان داشت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده با هدف تقویت اعتقادات و باورهای دینی در این مراسم حضور پررنگ دارند و به دلیل اینکه داوطلبانه و با انگیزه الهی در برنامه اعتکاف شرکت می‌کنند، لطمه ای به درس دانش‌آموزان وارد نمی شود حتی اکثریت آنها از وضعیت درسی خوبی برخوردار هستند.
میرزایی اظهار داشت: اعتکاف بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت امام صادق(ع) درمسجد فاطمیه شهرک فاطمیه با حضور خوب دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف برگزار شد.
فرمانده بسیج دانش آموزی جهرم با اشاره به اینکه زمینه خودسازی و تهذیب نفس و تقرب به درگاه حق تعالی از فلسفه ی وجودی اعتکاف است، بیان کرد: برنامه های مختلف حلقه های تربیتی، بصیرتی و معرفتی و مهارتی و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی در جهت سازندگی این دانش آموزان برگزار شد.
وی افزود: مراسم جشن میلاد امام علی(ع) با مولودی خوانی کربلایی محسن ذاکر و سخنرانی جناب اقای فصاحت برگزار شد، جلسه معرفتی با موضوع کنترل خشم با سخنرانی شیخ علیرضا مصلی نژاد و همچنین محفل شبی با شهدا با روایتگری رزمنده سرافراز جناب اقای جلال جعفرزادگان نیز از جمله برنامه های اجرایی اعتکاف دانش آموزان بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: