جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
آیت الله ایمانی:
امام جمعه شیراز در دیدار با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس گفت: مسئولین نباید با جزیره ای عمل کردن برای تولیدگر مانع تراشی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری فارس، آیت الله اسد  الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس با علی القاصی مهر، رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس، دیدار نوروزی داشت.

 

وی ضمن تبریک ایام ماه رجب، گفت: تقارن این ایام با روزهای آغازین سال جدید را به فال نیک می گیریم و آرزو می کنیم در این ایام تحول معنوی و ظاهری در کار و مسیر زندگی حاصل شود.

 

 

امام جمعه شیراز در جمع مدیران قضایی استان، ماه رجب را یک فرصت مناسب در راستای بالابردن سعه صدر و تحمل، بخصوص برای قضات که همواره مورد هجوم افکار و اندیشه های گوناگون قرار دارند دانست.

 

 

آیت الله ایمانی با اشاره به مسئله انتخابات و نقش حساس دستگاه قضایی در حفظ امنیت انتخابات، تصریح کرد: حضور نماینده قوه قضائیه در تأیید صلاحیت ها و همچنین رسیدگی به تخلفات بیانگر نقش و حسایت شرایط کاری قوه قضائیه به عنوان قوه ای مستقل، ناظر، مشرف، حامی و سازنده امنیت در هنگام انتخابات است که عهده دار مسئولیت های فراوان است.

 

 

وی با آرزوی موفقیت برای دستگاه قضایی در راستای عمل به رسالت خود، بیان داشت: در موارد بسیاری با حضور به موقع دستگاه قضایی از توطئه های  فراوان جلوگیری شده است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به وجود بیکاری در استان و لزوم هماهنگی و تعامل مدیران در جهت بهره برداری از همه منابع و امکانات استان در راستای ایجاد رونق اقتصادی، خاطر نشان کرد: مسئولین نباید با جزیره ای عمل کردن  برای تولیدگر مانع تراشی کنند.

 

 

آیت الله ایمانی در پایان با بیان اینکه ایجاد یک مجموعه در راستای هماهنگی همه ادارات و نهاد ها با هدف توسعه اقتصادی، رونق تولید و در نتیجه رفع معضل بیکاری در استان ضروری است، مطرح کرد: دستگاه قضایی می تواند نقش مهمی در ایجاد این هماهنگی ایفا نماید. 


نام:
ایمیل:
* نظر: