شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
باز پرس شعبه پانزدهم دادسرای امنیتی و جنایی شیراز، رئیس شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شیراز شد.




به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان ازفارس؛ عبدالحسین جوکار، باز پرس شعبه پانزدهم دادسرای امنیتی و جنایی شیراز، رئیس شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شهر شیراز شد.

 

وی پیرامون شورای راهبردی بسیج حقوق دانان طبق دستور العمل ابلاغی، گفت: شورای راهبردی بسیج حقوق دانان هر شهرستان، متشکل از نخبگان، فرهیختگان و افراد اندیشه ورز و صاحب نظر در هر شهر می باشد که زمینه استفاده همه ظرفیت ها و قابلیت های جامعه حقوقی شهرستان را جهت رسیدن به اهداف مورد نظر فراهم می نماید.

 

رئیس شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شیراز درارتباط با اهداف تشکیل این شورا، تصریح کرد: ایجاد زمینه های لازم در راستای مشارکت حداکثری فکری و بهره گیری از توانمندی و قابلیت های همه فریختگان در جهت تقویت اهداف بسیج و موضوعات جامعه حقوقی و پیشبرد همه جانبه تشکل بسیج حقوق دانان از اهداف این شورا می باشد.

 

جوکار افزود: ترویج گفتمان ولایت و اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در جامعه حقوقی و پایش محیطی شرایط موجود جامعه حقوقی با تحلیل تهدیدات، فرصت ها، نقاط ضعف و قوت و ارائه راه کارهای برون رفت از موانع و مشکلات و ایجاد وحدت و هماهنگی در بین امت حزب الله در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه حقوقی از اهداف دیگر این شورا است.

 

وی کمک به ظرفیت سازی جهت جذب حداکثری و ساماندهی و هماهنگ سازی همه وفاداران انقلاب اسلامی در جامعه حقوقی شهرستان برای حضور در صحنه های مورد نیاز این انقلاب و کمک به پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی و ارتقای کیفی آنها در جامعه حقوقی شهرستان را از جمله اهداف این شورا خواند.

 

باز پرس شعبه پانزدهم دادسرای امنیتی و جنایی شیراز پیرامون برنامه ریزی های شورای راهبردی، خاطر نشان کرد: کمک و ارائه مشاوره در خصوص مشکلات و آسیب های قشر از جمله راهبردهای این شورا است.

 

جوکار افزود: کمک برای ایجاد هماهنگی لازم در راستای بهره برداری از کلیه امکانات و تجهیزات با هدف ارتقای سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی بسیجیان و تحقق سند چشم انداز و کمک به ایجاد هماهنگی کانون و دستگاه ها و نهادهای حقوقی شهر یا شهرستان از راهبردهای دیگر این شورا می باشد.

 

وی ارائه مشاوره و کمک به مسئول کانون در خصوص بررسی  سیاست ها و گسترش ارتباطات اجتماعی و هماهنگی با هدف بهره گیری حداکثری از تمامی ظرفیت ها، برای تحصیل اهداف و ماموریت گسترش ارتباطات اجتماعی و تعاملات سازمانی را از جمله راهبردهای این شورا خواند.


نام:
ایمیل:
* نظر: