پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۳:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
فرمانده حوزه بقیه الله(عج) در گفتگو با تنویر جهرم
سرگرد پاسدار علی پناه از حضور فعال بسیجیان در امر برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد الزهرا(س)، گوهرشاد، بازار، جامع، امام حسین(ع) هواشناسی و ... خبر داد.
سرگرد پاسدار مجتبی علی پناه فرمانده حوزه‌ی شهری بقیه الله(عج) سپاه جهرم در گفتگو با تنویر با اشاره به حضور بیش از 500 نفر از بسیجیان پایگاههای آن حوزه مقاومت در امر برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، اظهار داشت: بسیجیان پایگاهها با همکاری هیأت امناء مساجد در برگزاری هر چه بهتر این برنامه معنوی همکاریهای لازم را داشتند.

مجتبی علی پناه با تأکید بر استقبال خوب از برنامه‌ی اعتکاف در سال جاری اظهار داشت: مساجد  الزهرا(س)، گوهرشاد، بازار، جامع، امام حسین(ع) هواشناسی و ... به همراه پایگاههای بسیج مستقر در آن مساجد و هماهنگی با نهادهای ذیربط در برگزاری این مراسم معنوی فعال بودند.

وی با اشاره به موج ایجاد شده در برنامه‌ی اعتکاف و اثرگذاری آن بر جامعه که برکات معنوی خاص خود را داشته، افزود: برنامه های متنوعی از جمله برگزاری ادعیه و مناجات، محافل انس با قرآن، یادواره شهدا، جلسات هم اندیشی حلقه های صالحین، کلاسهای اعتقادی، سیاسی و اخلاقی و .... به همت بسیجیان معتکف در این مساجد برگزار گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بقیه الله(عج) از دیگر فعالیتها و خدمت رسانی های بسیج در امر برگزاری این مراسم معنوی را کمک در طبخ سحری و افطاری معتکفین عنوان داشت و گفت: در اجرای هر چه بعتر این برنامه بسیجیان با افتخار به خدمت رسانی مشغول بودند همانگونه که در مواقع بحرانی مانند حادثه‌ی سیل در جهرم نیز پیشگام خدمت رسانی به مردم سیل زده‌ی مناطق مختلف شهر جهرم بودند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: