جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۸:۵۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۹۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
به همت بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه(س)
مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی به همت بسیج دانش آموزی دختران جهرم در مسجد حضرت ابالفضل(ع) جهرم برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، به همت فرمانده و اعضای شورای بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه(س) و همکاری آموزش و پرورش جهرم، برنامه معنوی اعتکاف با حضور 360 دانش آموز دختر بسیجی، در مسجد حضرت ابالفضل(ع) برگزار شد.

خانم حریری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی جهرم با تأکید بر حضور و استقبال چشمگیر دانش آموزان از این برنامه تصریح کرد: قریب به نیمی از دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم معنوی، دختران چهارم تا ششم ابتدائی بودند که به نوعی اعتکاف اولی محسوب می شوند.

وی ضمن امیدواری به نسل چهارمی های انقلاب که همان دختران نوجوان امروزند گفت: نوجوانان به حول و قوه الهی  در مسائل و فرائض دینی پیش قدم هستند و با شور و شوق خاصی به دنبال معنویت هستند.

خانم حریری با اشاره به برنامه ریزی خوب جهت اجرای اعتکاف، اظهار داشت: برنامه های مختلفی  از جمله محفل انس با قرآن با شرکت 2 نفر از قاریان کشوری خواهر، مراسم جشن میلاد امام علی(ع)، برگزاری ادعیه و زیارت عاشورا، نشست نهضت روشنگری با موضوع انتخابات، برپائی حلقه های صالحین، برگزاری سخنرانیهای مذهبی و برنامه شبی با شهدا با حضور راوی دوران دفاع مقدس در این ایام سبب متنوع شدن مراسم معنوی اعتکاف و ایجاد جذابیت برای شرکت کنندگان شده بود.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای این برنامه افزود: مهندس صحرائیان فرماندار ویژه شهرستان و ریاست محترم آموزش و پرورش جهرم نیز از این برنامه دیدن نموده و دختران دانش آموز اعتکاف اولی را مورد تشویق قرار دادند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
طراوت رزق زادگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
23:56 - 1396/01/26
0
0
خیلی خوب بود
ازمربی های عزیز
مخصوصا سرکار
خانم حریری وسرکار
خانم غلام پناهی
تشکرمی کنم
طراوت رزق زادگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
23:57 - 1396/01/26
0
0
خیلی خوب بود
ازمربی های عزیز
مخصوصا سرکار
خانم حریری وسرکار
خانم غلام پناهی
تشکرمی کنم
نام:
ایمیل:
* نظر: